Show simple item record

dc.contributor.authorPaškevičiūtė, Gintarė
dc.contributor.authorMerkevičius, Juozas
dc.date.accessioned2024-12-04T13:43:39Z
dc.date.available2024-12-04T13:43:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155977
dc.description.abstractĮmonės sėkmė priklauso nuo klientų skaičiaus ir gebėjimo juos išsaugoti bei užtikrinti aukštą jų pasitenkinimo lygį. Dažniausiai vartotojų pasitenkinimą lemia aukšta prekių, paslaugų kokybė. Įmonėms, kurios prekiauja naftos produktais nėra lengva įvertinti savo vartotojų pasitenkinimą, kadangi prekyba degalais yra neapčiuopiama sritis ir vartotojas savo jėgomis kokybės išmatuoti nelabai gali. Kadangi, degalų kokybę reglamentuoja įstatymai, tai galima teigti, jog pirkėjai gauna nustatytų parametrų prekę, kuri visose įmonėse yra iš esmės panaši, todėl šioms įmonėms būtina ieškoti kitų būdų kaip užtikrinti vartotojų pasitenkinimą šiame sektoriuje. Dauguma degalinių tinklų siekdami, kad vartotojas rinktųsi jų tinklą šalia prekybos naftos produktais užsiima ir prekyba maistu, gėrimais, taip siekdami, kad vartotojas vienoje vietoje rastų viską ko jam reikia, todėl vartotojų pasitenkinimo klausimai prekybos naftos produktais sektoriuje turi būti nagrinėjami platesniame kontekste. Minėta problema lemia straipsnio aktualumą.en_US
dc.description.abstractThe company's success depends on the number of customers and the ability to save them and to ensure a high level of satisfaction. The most common consumer goods of high satisfaction levels, quality of service. Businesses that sell oil products is not easy to assess their customer satisfaction as the sale of fuels are intangible areas and the quality of the user's own forces can not be measured. Since the fuel quality is regulated by law it can be said that customers receive a quality product, so they do need to look for other ways to ensure customer satisfaction in the industry. Most oil stations networks to help users choose their next network engaged in trade in oil products and selling of food, drink , and to the user in one place to find everything he needs and perhaps filled gap‘s arising on consumer satisfaction namely trade in oil products sector.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155812en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.vvf.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2015/paper/view/303en_US
dc.subjectvartotojų pasitenkinimasen_US
dc.subjectprekyba naftos produktaisen_US
dc.subjectlūkesčiaien_US
dc.subjectvartotojų pasitenkinimo modeliaien_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectsales of oil productsen_US
dc.subjectexpectationsen_US
dc.subjectcustomer satisfaction modelsen_US
dc.titleVartotojų pasitenkinimo formavimo teoriniai aspektai prekybos naftos produktais sektoriujeen_US
dc.title.alternativeCustomer satisfaction formation in trade of oil product sectoren_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2015-02-05
dcterms.references15en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 18-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencijaen_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record