Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorTūskaitė, Ieva
dc.contributor.authorŠlimaitė, Viktorija
dc.date.accessioned2024-12-05T14:19:06Z
dc.date.available2024-12-05T14:19:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2029-2341en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156002
dc.description.abstractKiekvieno verslo pajamos priklauso nuo paklausos, kurią lemia vienas iš veiksnių – vartotojų lojalumas. Mokslininkai intensyviai tiria vartotojų lojalumą jau nuo 1990 m. Atsirandant naujoms technologijoms, verslas įgyja naują formą, todėl atsiranda lojalumas virtualioje erdvėje, kurio nagrinėjimo pradžia siejama su interneto ir kompiuterinės technikos prieinamumu bei e. verslo modelių pradžia. Straipsnio tikslas yra atlikti vartotojų lojalumo virtualioje erdvėje teorinę analizę. Šis straipsnis tiria vartotojų lojalumo lygius ir veiksnius virtualioje erdvėje ir lygina e. komercijos ir e. paslaugų lojalumo modelius. Metodologija apima teorinę atliktų mokslininkų tyrimų analizę, kuri parodė, jog svarbiausi vartotojų lojalumo veiksniai elektroninėje erdvėje yra vartotojo pasitenkinimas ir pasitikėjimas pardavėju. Šio straipsnio aktualumas pasižymi tuo, jog galimas praktinis pagrindinių lojalumo veiksnių tyrimas ateityje.en_US
dc.description.abstractBusiness incomes depend on goods demand. Important element of demand is loyalty of consumer. Scientists actively research consumer’s loyalty from 1990. Business has new form, because technologies has improvements in a fast paced environment and that is the reason why emerges e-loyalty in virtual space. The main objective of this article is to do theoretical analysis of Scientist‘s researches of e-loyalty models. This research shows consumer‘s loyalty levels and elements in virtual space and compares e-commerce and e-service models of loyalty. Methodology involves theoretical analysis of Scientist‘s researches which shows that the most important e-loyalty factors are consumer‘s satisfaction and confidence on the seller. Relevance of this article is practical research in the future using selected factors in e-loyalty.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155895en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en_US
dc.source.urihttps://journals.vilniustech.lt/index.php/MLA/article/view/2423en_US
dc.subjectlojalumas elektroninėje erdvėjeen_US
dc.subjectelektroninė erdvėen_US
dc.subjecte. verslasen_US
dc.subjecte. komercijaen_US
dc.subjectlojalumo modeliaien_US
dc.subjectpasitikėjimasen_US
dc.subjecte-loyaltyen_US
dc.subjectvirtual spaceen_US
dc.subjecte-businessen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectmodels of loyaltyen_US
dc.subjectconfidenceen_US
dc.titleLojalumas elektroninėje erdvėjeen_US
dc.title.alternativeE-loyaltyen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeVerslo technologijosen_US
dcterms.issued2016-06-08
dcterms.licenseCC BY NCen_US
dcterms.references39en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionKaunas University of Technologyen_US
dcterms.sourcetitleMokslas - Lietuvos ateitis / Science - Future of Lithuaniaen_US
dc.description.issueiss. 2en_US
dc.description.volumevol. 8en_US
dc.identifier.eissn2029-2252en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/mla.2016.902en_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence