Now showing items 1-8 of 8

    • Darbo užmokesčio teisingumo vertinimas: Lietuvos atvejis 

      Skačkauskienė, Ilona; Kunskaja, Svetlana (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      Skurdo ir atskirties problema, pajamų nelygybė Lietuvoje pasiekė kritinę ribą. Tai rodo į aukščiausią lygį tarp visų ES šalių įkopęs pajamų nelygybės indeksas ir sustojęs skurdo mažinimo progresas. Straipsnyje pateikti ...
    • Darbuotojų pasitenkinimą darbu formuojantys veiksniai 

      Valiūnas, Deimintas; Drejeris, Rolandas (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      Straipsnyje pristatoma darbuotojų pasitenkinimo darbu samprata, remiantis lyginamosios ir loginės literatūros analizės duomenimis įvardijami veiksniai bei jų grupavimas, aptariamas darbuotojų požiūris į profesinę veiklą. ...
    • Integruotos marketingo komunikacijos vystymasis ir iššūkiai praktikoje 

      Rašimaitė, Aušra; Tamulienė, Vilma (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      Integruota marketingo komunikacija (toliau – IMK) – vienas svarbiausių komunikacijos raidos etapų, kuris sukėlė itin daug diskusijų mokslinėje aplinkoje. Iš pradžių susidurta su skirtingų IMK apibrėžčių gausa, vėliau ...
    • Marketing solutions in regulated business environment: alcohol industry case 

      Židanavičiūtė, Laura; Radzevičienė, Asta (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      The article provides the overview of the marketing solutions for one of the less explored industries in food and beverage category –an alcohol industry. The phenomenal industry growth in the context of fierce regulations ...
    • Organizacijos aplinkos veiksnių poveikis vadovavimo sėkmei 

      Kalesnykas, Simonas; Katinienė, Aušra (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      Siekiant suprasti organizacijos veiklos būseną, reikia tirti organizacijos aplinkos veiksnių įtaka vadovų vadovavimo sėkmei, todėl šio mokslinio straipsnio tikslas: išanalizuoti organizacijos aplinkos sampratą, vadovavimo ...
    • Organizacijos ir individo vertybių atitikimas 

      Šulcaitė, Dovilė; Korsakienė, Renata (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      Tyrimai rodo, kad vertybių atitikimas tarp asmens ir organizacijos padeda išlaikyti prisitaikančią darbo jėgą, skatina darbuotojų įsitraukimą ir mažina darbuotojų kaitą. Vis dėl to, autorių nuomone vertybė yra viena tų ...
    • Organizacijos vaidmuo formuojant vartotojų socialinę atsakomybę 

      Ivanovaitė, Dovilė; Jesevičiūtė-Ufartienė, Laima (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      Organizacijų sėkmė dažnai priklauso nuo to, kaip protingai ir darniai jos geba integruoti savo veiksmus į aplinką ir dirbti socialiai atsakingai. Socialiai atsakingas verslas turi didelę įtaką ir visuomenės įsitraukimui į ...
    • Teoriniai marketingo strategijos rengimo etapai 

      Kutkaitytė, Emilija; Korsakienė, Renata (Ekonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania", 2019)
      Mokslininkų susidomėjimas marketingo strategijos formavimo procesu ir jos naudojimu, siekiant įmonės visapusiškos sėkmės, yra stiprus. Tačiau literatūroje nėra pateikto vieningo marketingo strategijos modelio, o siekiant ...