Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDonculaitė, Monika
dc.contributor.authorVasilienė-Vasiliauskienė, Virgilija
dc.date.accessioned2024-12-16T08:58:37Z
dc.date.available2024-12-16T08:58:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156068
dc.description.abstractŠiuolaikinės verslo įmonės, norėdamos rasti geriausius būdus kurti savo vykdomos veiklos konkurencinį pranašumą, taiko įvairius veiklos analizės ir vystymo modelius, jais siekdamos nustatyti savo veiklos kokybę bei padidinti veiklos konkurencingumą. Tam skirtų daugybės verslo modelių pasirinkimo kontekste susiduriama su problema, jog ne visi verslo modeliai yra naudingi ir leidžia pasiekti norimų tikslų. „Business Canvas“ modelis naudingas tuo, kad tai yra vaizdinė priemonė skirta analizuoti įmonės veiklą bei nustatyti įmonės kuriamą vertę vartotojui ir to pagrindu identifikuoti problemines įmonės valdymo vietas bei išsprendus jas – kurti konkurencinį pranašumą. „Business Canvas“ modelio taikymas leidžia analizuoti verslo veiklą ir matyti veiklos sąveikos elementus ir taip identifikuoti veiklos kuriamą arba stabdomą konkurencinį pranašumą rinkoje. Šios informacijos pagrindu įmonės supranta sėkmingos veiklos principus ir užtikrinta, kad valdymas įmonėje būtų efektyvus kuriant vertę vartotojui. Šis verslo modelis nėra sukurtas analizuoti veiklos procesus, tačiau jis puikiai parodo įmonės veiklos žemėlapį bei leidžia apibendrinti skirtingų analizių rezultatus vizualia forma. Straipsnio tikslas – pateikti „Business Canvas“ modelio taikymo atvejį transporto paslaugas teikiančiai įmonei. Straipsnio struktūra atitinka siekiama tikslą, visų pirma pateikiami „Business Canvas“ modelio sudarymo teoriniai aspektai. Tolimesnėje straipsnio eigoje pateikiamas „Business Canvas“ modelio pritaikymas transporto paslaugas teikiančios įmonės veiklai bei „Business Canvas“ modelio pagalba formuluojami veiklos gerinimo sprendimai siekiant nagrinėjamos įmonės konkurencinio pranašumo. „Business Canvas“ modelio pritaikymas verslo įmonei parodė kokią vertę jie kuria vartotojui bei leido identifikuoti įmonės veiklos problemą – konkurencinių pozicijų silpnėjimą. Straipsnyje pateiktas identifikuotai problemai spręsti sudarytas siūlomas sprendimų paketas – naujų paslaugų diegimas. Straipsnis parengtas pasitelkiant mokslinės literatūros analizę, statistikos leidinių ir statistikos departamento duomenimis, atlikus įmonės išorinės ir vidinės veiklos analizę. Naudojat standartizuotą „Business Canvas“ elementų struktūros vizualizaciją pateikiamas sudarytas „Business Canvas“ modelis bei pateikiamas papildytas „Business Canvas“ modelis, kuris parodo, kaip pasikeis įmonės kuriama vertė siūlomus sprendimus įgyvendinus.en_US
dc.description.abstractThe article analyses “Business Canvas” model and possibilities to adapt it for improvement of activity of the transport enterprise. The article presents the analysis of activity of the transport enterprise on the basis of elements of “Business Canvas” model and the analysis of competitive environment of the enterprise in question. “Business Canvas” model for transport enterprise is developed based on the analysis results. The applied model allowed identification of transport enterprise value to customers and at the same time showed real problems related to enterprise activities. This thesis provides specific measures for dealing with identified problems, the implementation of which will enable the transport enterprise in question to improve its business competitiveness.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155979en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2017/paper/view/83en_US
dc.subjectverslo modelisen_US
dc.subject„Business Canvas“ modelisen_US
dc.subjectkonkurencingumasen_US
dc.subjecttransporto įmonėen_US
dc.subjectbusiness modelen_US
dc.subject“Business Canvas” modelen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjecttransport enterpriseen_US
dc.title„Business Canvas“ modelio pritaikymas transporto įmonėjeen_US
dc.title.alternativeAdaptation of “Business Canvas” model for transport enterpriceen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2017-02-09
dcterms.references20en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineeringen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Business in XXI Century: Proceedings of the 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094760204en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2017.003en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą