Show simple item record

dc.contributor.authorPitrinaitė, Greta
dc.contributor.authorKorsakienė, Renata
dc.date.accessioned2024-12-16T09:06:08Z
dc.date.available2024-12-16T09:06:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156069
dc.description.abstractPastaruoju metu į darbo rinką ateina išsilavinusi, laisvai naujomis informacinėmis technologijomis besinaudojanti, orientuota į pasiekimus ir trokštanti dėmesio darbuotojų karta, taip vadinama Y karta. Reikia pastebėti, kad ši karta sudaro vieną greičiausiai augančių rinkos segmentų. Šiai kartai būdinga dažnai keisti darbo vietą. Todėl darbdaviai, siekiantys išlaikyti šios kartos atstovus, turi atsižvelgti į šios kartos darbuotojų poreikius. Viena iš sąlygų, užtikrinančių darbuotojų pasitenkinimą darbu ir lojalumą organizacijai yra tinkama organizacinė kultūra. Todėl darbdaviai, siekdami išlaikyti gerus specialistus, kuria palankią organizacinę kultūrą, kuri yra itin svarbi siekiant užtikrinti verslo produktyvumą ir efektyvumą. Straipsnyje nagrinėjama darbuotojo-organizacijos atitikimo įtaka darbuotojų išlaikymui ir pasitenkinimui darbu. Šio straipsnio tikslas: atsižvelgiant į Y kartos darbuotojų ypatybes, atskleisti darbuotojo-organizacijos atitikimo reikšmę darbuotojų pasitenkinimui darbu. Atliktas tyrimas grindžiamas mokslinės literatūros analize ir sinteze įvairių kartų, darbuotojų ir organizacijos atitikimo bei pasitenkinimo darbu klausimais. Straipsnis integruoja įvairius mokslinius tyrimus ir pateikia rekomendacijas būsimiems moksliniams tyrimams.en_US
dc.description.abstractNew generation of employees, so called Y generation, which is defined as well educated, fluently using information technologies, oriented towards achievements and expecting attention has been entering labor market. It should be noted, that this generation comprise one of the fastest growing market segments. For the members of that generation it is common to change work place. Therefore, employers, aiming to retain the members of that generation, have to take into consideration the needs of these employees. One of the preconditions, ensuring work satisfaction of employees and loyalty to organisation is appropriate organisational culture. Hence, employers, aiming to retain good specialists, develop favourable organisational culture, which is especially significant in assuring business productivity and efficiency. The paper investigates the impact of employee-organisation fit on retention of employees and work satisfaction. Considering peculiarities of Y generation employees, the objective of the paper is to reveal the impact of employee-organisation fit on work satisfaction. The research is grounded on analysis and synthesis of scientific literature, investigating the issues of different generations, the fit of employee-organisation and work satisfaction. The paper integrates various scientific studies and provides recommendations for future scientific research.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/155979en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2017/paper/view/135en_US
dc.subjectorganizacinė kultūraen_US
dc.subjectpasitenkinimas darbuen_US
dc.subjectįsipareigojimasen_US
dc.subjectatitikimasen_US
dc.subjectY kartaen_US
dc.subjectkartų teorijaen_US
dc.subjectorganizational cultureen_US
dc.subjectjob satisfactionen_US
dc.subjectconformityen_US
dc.subjectY generationen_US
dc.subjectgeneration theoryen_US
dc.subjectfiten_US
dc.subjectcommitmenten_US
dc.titleY kartos darbuotojų ir organizacijos atitikimo reikšmė pasitenkinimui darbuen_US
dc.title.alternativeThe significance of generation Y employees and organizations conformity to job satisfactionen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2017-02-09
dcterms.references29en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentĮmonių ekonomikos ir vadybos katedra / Department of Economics and Management of Enterprisesen_US
dcterms.sourcetitleVerslas XXI amžiuje: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Business in XXI Century: Proceedings of the 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094760204en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2017.004en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record