Show simple item record

dc.contributor.authorKlimavičienė, Kamilė
dc.contributor.authorLingaitienė, Olga
dc.date.accessioned2025-01-02T10:27:44Z
dc.date.available2025-01-02T10:27:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156184
dc.description.abstractAuganti pasaulio ekonomika, tobulėjantys informacinių technologijų sprendimai, neleidžia organizacijoms atsilikti ir vis skatina kurti, ieškoti naujų veiklos strategijų, kurios padės uždirbti daugiau pajamų. Atėjo laikas, kai stipriai išaugusi konkurencija priverčia organizacijas kreipti didelį dėmesį į savo klientą, o ne į parduodamą prekę ar paslaugą. Norint susisteminti naująją įmonių strategiją nukreiptą į klientus, organizacijos diegia ryšių su klientais valdymo (angl. CRM) sistemas. Nors pasaulyje CRM sistemos naudojimas jau nieko nebestebina, deja Lietuvos organizacijose tai yra pakankamai nauja ir sunkiai apčiuopiama strategija, kadangi sunku nusakyti šios sistemos veiksmingumą ir atsiperkamumą įmonei. Straipsnyje analizuojamos pagrindinės iškilusios problemos diegiant ir naudojantis CRM sistema. Siekiant palyginti mokslinėje literatūroje aprašomas ir realiame gyvenime iškylančias šių sistemų diegimo ir naudojimo problemas buvo atliktas tyrimas. Buvo apklaustos trys įmonės, kurios naudoja skirtingas ryšių su klientais valdymo sistemas. Apklausoje dalyvavusios įmonės pagrindė mokslinėje literatūroje keliamas hipotezes dėl kylančių CRM sistemų diegimo ir naudojimo problemų. Akivaizdu, kad organizacijos teigiamai žiūri į šias sistemas, nori jas išbandyti ir pritaikyti savo veikloje, tačiau susiduria su problemomis, kurias įtakoja tiek išoriniai, tiek ir vidiniai veiksniai.en_US
dc.description.abstractGrowing global economy, evolving information technology solutions, preventing organizations from lagging behind and still encouraging development, finding new business strategies that will help you earn more revenue. The time has come when strong competition forces organizations to pay close attention to their customer rather than to the product or service being sold. In order to systematize the new corporate strategy towards customers, organizations are implementing customer relationship management (CRM) systems. Although the use of the CRM system in the world is not surprising, unfortunately, in Lithuanian organizations it is a rather new and hardly tangible strategy, because it is difficult to describe the efficiency and payback of this system to the company. The article analyzes the main problems encountered when installing and using the CRM system. In order to compare the problems of the implementation and use of these systems described in the scientific literature and in real life, a study was carried out. Were interviewed three companies who using different customer relationship management systems. All three companies confirmed hypotheses on scientific. Obviously organizations are positive in to these systems, trying to used them and adapting them to their activities, but they encounter with problems that are influenced by external and internal factors.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156066en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2019/paper/view/380en_US
dc.subjectryšiai su klientaisen_US
dc.subjectorganizacijos strategijaen_US
dc.subjectLietuvos įmonėsen_US
dc.subjectdiegimo problemosen_US
dc.subjectCRM sistemaen_US
dc.subjectpardavimų skatinimasen_US
dc.subjectkonkurencijaen_US
dc.subjectcustomer relationsen_US
dc.subjectorganization strategyen_US
dc.subjectLithuanian companiesen_US
dc.subjectimplementation problemsen_US
dc.subjectCRM systemen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleRyšių su klientais valdymo (angl. Customer Relationship Management) sistemų diegimo problematika Lietuvojeen_US
dc.title.alternativeCustomer relationship management systems development problems in Lithuaniaen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2019-02-14
dcterms.references15en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record