Show simple item record

dc.contributor.authorRibokas, Paulius
dc.contributor.authorBurinskienė, Aurelija
dc.date.accessioned2025-01-02T11:44:41Z
dc.date.available2025-01-02T11:44:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156195
dc.description.abstractŠiuolaikinis pasaulis skatina informacinių technologijų diegimą organizacinėse struktūrose ir verslo procesų pokyčius, kuriais būtų galima suteikti įmonei konkurencinį pranašumą. Organizacinjų konkurencingumui skatinti, informacinių technologijų dėka atsirado elektroninė komercija, kuri padeda keistis informacija apie produktus paslaugas, įskaitant kainų pasiūlymus, arba pirkti ar parduoti fizinius produktus. Šiame straipsnyje siekiama įvertinti technologijų priėmimo modelius, kurie dažniausiai naudojami tyrimuose susijusiuose su IT. Aprašytas literatūrinėje dalyje elektroninėje komercijoie dažniausiai susiduriamos sąvokos. Aprašyti technologijų priėmimo modeliai – TRA, TPB, TAM, TAM2 ir UTAUT modeliai, su kuriais dažniausiai susiduriama IT srityje nustatant vartotojų elgseną. Įvertinti modelių privalumai, pranašumai bei trūkumai.en_US
dc.description.abstractThe modern world promotes the deployment of information technology in organizational structures and changes business processes that can give a company a competitive edge. In order to promote organizational competitiveness, information technology has created electronic commerce that helps to exchange product information services, including bids, or to buy or sell physical products. This article aims to evaluate the technology acceptance models that are most commonly used in research related to IT. Described in the literature part of electronic commerce are the most commonly encountered concepts. Technology adoption models were described - TRA, TPB, TAM, TAM2 and UTAUT model. These models are most commonly encountered in the field of IT for consumer behavior. The advantages, benefits and disadvantages of the models have been evaluated.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156066en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2019/paper/view/496en_US
dc.subjectelektroninė komercijaen_US
dc.subjecttechnologijų priėmimo teorijosen_US
dc.subjectmodeliaien_US
dc.subjectTRAen_US
dc.subjectTPBen_US
dc.subjectTAMen_US
dc.subjectTAM2 UTAUTen_US
dc.subjectelectronic commerceen_US
dc.subjecttechnology acceptance theoriesen_US
dc.subjectTRAen_US
dc.subjectTPBen_US
dc.subjectTAMen_US
dc.subjectTAM2en_US
dc.subjectUTAUTen_US
dc.titleTechnologijų priėmimo modeliai elektroninėje komercijojeen_US
dc.title.alternativeTechnology acceptance models in electronic commerceen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2019-02-14
dcterms.references26en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record