Show simple item record

dc.contributor.authorPuluikytė, Monika
dc.contributor.authorSkvarciany, Viktorija
dc.date.accessioned2025-01-02T12:21:47Z
dc.date.available2025-01-02T12:21:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156203
dc.description.abstractTurizmas yra dinamiška ir konkurencinga pramonė, kuri turi gebėti prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių ir norų. Šiuolaikinis turizmas sparčiai plečiasi ir įgauna vis didesnę reikšmę šalies ekonomikos plėtrai. Tai pasireiškia per turizmo pramonės įtaką šalies ekonominiams rodikliams. Dėl šios priežasties turizmas tapo vienu iš pagrindinių tarptautinės prekybos veikėjų ir tuo pat metu yra vienas iš šalių pajamų šaltinių. Taigi, turizmo pramonė turi būti nuolat plečiama, o tam svarbu įvardinti veiksnius, skatinančius jos (turizmo pramonės) plėtrą. Šis straipsnis yra skirtas kaimo turizmo plėtros tyrimui. Šio tyrimo tikslas – išskyrus veiksnius, lemiančius kaimo turizmo plėtrą Lietuvoje, juos įvertinti. Šiam tikslui pasiekti yra iškelti tokie uždaviniai: išanalizavus mokslinę literatūrą išskirti veiksnius, lemiančius kaimo turizmo plėtrą Lietuvoje, ir parengti metodiką, kuria remiantis bus atliktas išskirtų veiksnių vertinimas. Gauti tyrimo rezultatai parodė, kad didžiausią įtaką kaimo turizmo plėtrai Lietuvoje turi turizmo įmonių skaičius.en_US
dc.description.abstractTourism is a dynamic and competitive industry capable of adapting to changing customer needs and desires. Modern tourism is expanding rapidly and is becoming increasingly important for the country's economic development. This is manifested through the influence of the tourism industry on the country's economic indicators. For this reason, tourism has become one of the main players in international trade and at the same time is a source of income for the parties. Thus, the tourism industry needs to be constantly expanded, and it is important to identify the factors that drive it (the development of the tourism industry). This article is dedicated to rural tourism development. The aim of this study is to evaluate the factors that determine the development of rural tourism in Lithuania. The following tasks have been set to achieve the goal: 1) to analyze the factors that determine the development of rural tourism in Lithuania after analyzing the scientific literature; 2) to develop a methodology that will be used to assess the factors identified. The results of the research showed that the number of tourism enterprises has the biggest impact on the development of rural tourism in Lithuania.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156066en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2019/paper/view/465en_US
dc.subjectturizmo plėtraen_US
dc.subjectturistų srautasen_US
dc.subjectįmonių skaičiusen_US
dc.subjectemigrantų skaičiusen_US
dc.subjectmaterialiosios investicijosen_US
dc.subjectklimatasen_US
dc.subjecttourism developmenten_US
dc.subjecttourist flowen_US
dc.subjectnumber of companiesen_US
dc.subjectnumber of emigrantsen_US
dc.subjecttangible investmenten_US
dc.subjectclimateen_US
dc.titleVeiksniai, lemiantys kaimo turizmo plėtrą Lietuvojeen_US
dc.title.alternativeFactors that determine rural tourism development in Lithuaniaen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeEkonomikos darni plėtraen_US
dcterms.issued2019-02-14
dcterms.references34en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentEkonomikos inžinerijos katedra / Department of Economics Engineeringen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record