Show simple item record

dc.contributor.authorKutkaitytė, Emilija
dc.contributor.authorKorsakienė, Renata
dc.date.accessioned2025-01-02T13:07:32Z
dc.date.available2025-01-02T13:07:32Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-12-11
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156224
dc.description.abstractMokslininkų susidomėjimas marketingo strategijos formavimo procesu ir jos naudojimu, siekiant įmonės visapusiškos sėkmės, yra stiprus. Tačiau literatūroje nėra pateikto vieningo marketingo strategijos modelio, o siekiant parengti pagrįstą marketingo strategiją yra svarbu tiksliai suvokti pačią marketingo koncepciją bei jo esmę. Todėl šiame straipsnyje nagrinėjami marketingo strategijos teoriniai aspektai, skirti sėkmingai įmonės veiklai. Apžvelgiamos pateiktos mokslininkų pozicijos dėl marketingo strategijos koncepcijos, esmės, formavimo proceso bei jo perspektyvos. Yra pateikiama autorių marketingo strategijos formavimo žingsnių palyginamoji analizė, nurodant pagrindinius panašumus ir skirtumus bei marketingo komplekso (4P) plėtra. Tyrimas apsiriboja tik mokslinės literatūros analize.en_US
dc.description.abstractThe scientist‘s interest of marketing strategy formation and its usage to achieve the company's overall success is strong. However, there is no single marketing strategy model in the literature, and it is important to understand the concept of marketing and its essence in order to develop a sound marketing strategy. Therefore, this article examines the theoretical aspects of marketing strategy for successful business activities. The presented positions of the scientists regarding the conception, essence of the marketing strategy, the process of formation and its perspectives are reviewed. There is a comparative analysis of the steps of the author's marketing strategy formation, indicating the main similarities and differences and the development of the marketing complex (4P). The study is limited to the analysis of scientific literature.en_US
dc.format.extent15 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156066en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2019/paper/view/412en_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectstrategijaen_US
dc.subjectmarketingo strategijaen_US
dc.subjectmarketingo kompleksasen_US
dc.subjectstrateginis planasen_US
dc.subjectmarketingo strategijos formavimasen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectstrategic planen_US
dc.subjectmarketing strategy formationen_US
dc.titleTeoriniai marketingo strategijos rengimo etapaien_US
dc.title.alternativeTheoretical stages of the preparation of the marketing strategyen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2019-01-14
dcterms.issued2019-02-14
dcterms.references68en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record