Show simple item record

dc.contributor.authorIvanovaitė, Dovilė
dc.contributor.authorJesevičiūtė-Ufartienė, Laima
dc.date.accessioned2025-01-02T13:10:02Z
dc.date.available2025-01-02T13:10:02Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-12-11
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156226
dc.description.abstractOrganizacijų sėkmė dažnai priklauso nuo to, kaip protingai ir darniai jos geba integruoti savo veiksmus į aplinką ir dirbti socialiai atsakingai. Socialiai atsakingas verslas turi didelę įtaką ir visuomenės įsitraukimui į suinteresuotųjų šalių socialines nuotaikas. Šiandien ypač aktualu išsiaiškinti, kodėl mes elgiamės socialiai atsakingai, kokios priežastys tai lemia ir kaip aplinka daro poveikį. Įtaką yra nepaneigiama ir akivaizdi, nes šiuo metu viskas, kas vyksta aplink, turėtų būti formuojama socialinės atsakomybės pagrindu. Šiame straipsnyje yra nagrinėjama mokslinė bei praktinė problema kaip organizacijos vaidmuo formuoja vartotojų socialinę atsakomybę. Tikslas- išanalizavus teorinį organizacijų socialinės atsakomybės poveikį vartotojams pateikti praktinį pritaikomumą. Tyrimo objektas- įmonių socialinės atsakomybės poveikis vartotojams. Straipsnis parengtas remiantis moksliniais šaltiniais, jų lyginamąją analize, empiriniu tyrimu bei autorių įžvalgomis. Tyrimui pasirinkta įmonė „X“ (įmonė norėjo išlikti konfidenciali) ir jos klientai. Tyrime yra analizuojama kaip konkrečios organizacijos socialiai atsakinga veiklą daro įtaką jos klientams. Apibendrinus literatūros analizę bei empirinį tyrimą, straipsnyje pateikiamos išvados.en_US
dc.description.abstractThe success of organization often depends on that how smart they manage to adapt their actions to the environment and work socially responsible. Socially responsible business have an impact to societies involvement into concerned sides social moods. Today it is important to find out why we are behaving socially responsible, what reasons determines that and how environment takes effect on it. Socially responsible influence is undeniable and obvious, because everything what‘s going on around is formed on the basis of social responsibility. In this article, one specific scientific and practical problem is examined, how organizations take part in influencing society social responsibility habits. The point is to explain the practical uses to customers. Subject is the analysis of theoretical impact of companies actions to people‘s social responsibility. This article is based on scientific sources, their comparative analysis and empirical research. For this analysis, the company „X“ (Confidentiality policy) were chosen. These specific companies socially responsible actions take affect on their own customers. After comparative literature analysis and empirical research, findings are reported.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156066en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2019/paper/view/424en_US
dc.subjectsocialinė atsakomybėen_US
dc.subjectsocialiai atsakingas vartojimasen_US
dc.subjectetiškumasen_US
dc.subjecttvarumasen_US
dc.subjectatsakingumasen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.subjectsocially responsible consumptionen_US
dc.subjectethical consumptionen_US
dc.subjectsustainabilityen_US
dc.subjectresponsibilityen_US
dc.titleOrganizacijos vaidmuo formuojant vartotojų socialinę atsakomybęen_US
dc.title.alternativeEvaluation of organization activity in developing consumer social responsibilityen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2019-01-14
dcterms.issued2019-02-14
dcterms.references24en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 22-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 22nd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record