Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorBernatavičiūtė, Gerda
dc.contributor.authorRadzevičienė, Asta
dc.date.accessioned2025-01-06T11:49:52Z
dc.date.available2025-01-06T11:49:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2029-7092en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156238
dc.description.abstractDarbdavio prekės ženklo kūrimas įvardijamas kaip veiksmingas strateginis įrankis, siekiant pritraukti bei išlaikyti darbuotojus organizacijoje. Siekdama išskirti save iš konkurentų bei tapti pasirinktu darbdaviu, organizacija formuoja vertės pasiūlymą, kuris yra darbdavio prekės ženklo sudėtinis elementas. Tačiau atliktas pilotinis empirinis tyrimas atskleidė, kad darbdavio vertės pasiūlymas yra beveik identiškas visų tyrime dalyvavusių organizacijų, todėl nebeveikia kaip darbdavio pozicionavimo įrankis. Dauguma ankstesnių tyrimų, susijusių su darbdavio prekės ženklo kūrimu, buvo nukreipti į įdarbinimo etapą. Dėl šios priežasties yra mažai žinoma, kas darbdavio prekės ženklą daro patrauklų esamiems darbuotojams. Vis dar pasigendama tyrimų, kuriuose vertės pasiūlymas būtų taikomas esamiems darbuotojams. Atsižvelgus į skirtingų darbuotojų grupių profesinius bei asmeninius profilius ir jų poreikius, vertės pasiūlymo modifikavimas bei tikslingas pritaikymas, leistų padidinti darbdavio prekės ženklo veiksmingumą bei atnešti organizacijai ilgalaikės naudos. Vertės pasiūlymo adaptavimo esamiems darbuotojams tyrimas ir yra šio darbo tyrimo objektas.en_US
dc.description.abstractEmployer branding is an effective strategic instrument to attract and retain employees within the organization. In an effort to differentiate itself from its competitors and become an employer of choice, the organization forms a value proposition, which is an integral part of employer’s brand. However, the empirical pilot study revealed, that value proposition used by employer is designed almost identically by all the organizations involved in the study and no longer works as a tool of positioning and differential ties. Most previous studies on employer branding had been focused on the attracting and hiring phase. For this reason, little is known about what makes an employer brand attractive to existing employees. In addition to the recruitment phase, the employer should strive to create effective, creative and productive human potential within the organization. Taking into account the professional and personal profiles of different groups of employees and their needs, adapting the value proposition for their needs would increase the employer’s brand effectiveness and bring long-term benefits to the organization. Adaptation of the value proposition for existing employees has been investigated in this research.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/562en_US
dc.subjectdarbdavio prekės ženklasen_US
dc.subjectvertės pasiūlymasen_US
dc.subjectdarbuotojų pritraukimasen_US
dc.subjectdarbuotojų išlaikymasen_US
dc.subjectžmonių išteklių valdymasen_US
dc.subjectorganizacijos įvaizdisen_US
dc.subjectemployer brandingen_US
dc.subjectvalue propositionen_US
dc.subjectemployee engagementen_US
dc.subjectemployee retentionen_US
dc.subjecthuman resource managementen_US
dc.subjectorganization imageen_US
dc.titleVertės pasiūlymo adaptavimas tikslinėms darbuotojų grupėms darbdavio prekės ženklo kūrimo konteksteen_US
dc.title.alternativeAdaptation of the value proposal to employee target groups in the context of employer brandingen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of organizational development managementen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references22en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.002en_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence