Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorSmaliukienė, Rasa
dc.contributor.authorKregždė, Dominykas
dc.date.accessioned2025-01-06T12:03:15Z
dc.date.available2025-01-06T12:03:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156246
dc.description.abstractThe main purpose of this article is to identify factors and measure their influence on creation of positive customer experiences online. Methods that are used in this article are literature analysis for factor identification and Analytic Hierarchy Process, Kendall coefficient of expert competence and TOPSIS method to assess the influence that identified factors have on creation of positive customer experience online. For the conducted research, two groups of respondents were used. One group consisted of experts from fields related to the topic of this article and another was a group of target audience who responded to given questions. Research revealed how each factor influences creation of positive customer experiences online. In addition to this, companies from a similar business field were ranked using TOPSIS method based on how each factor affects each company.en_US
dc.description.abstractPagrindinis šio straipsnio tikslas yra nustatyti veiksnius ir įvertinti jų daromą įtaką teigiamų vartotojo patirčių kūrimui internete. Tyrime naudojami metodai yra literatūros analizė veiksnių identifikavimui ir Analitinis Hierarchijos Procesas (angl. AH), Kendall ekspertų konkordacijos koeficientas ir TOPSIS metodas, įgalinę įvertinti identifikuotų veiksnių įtaką teigiamų vartotojo patirčių kūrimui internete. Tyrimui atlikti buvo suformuotos dvi grupės. Vieną grupę sudarė ekspertai, turintys patirtį atitinkamoje srityje. Kitą grupę sudarė žmonės, kurie perka internetu. Tyrimas atskleidė, kaip kiekvienas veiksnys daro įtaką teigiamai vartotojo patirčiai internete. Be to, buvo suranguotos įmonės, veikiančios toje pačioje srityje, atsižvelgiant į tai, kaip kiekvienas analizuotas veiksnys daro jai įtaką.en_US
dc.format.extent11 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/608en_US
dc.subjectonline environmenten_US
dc.subjectpositive customer experienceen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.subjectinfluenceen_US
dc.subjectdesignen_US
dc.subjectonline shoppingen_US
dc.subjectinternetinė aplinkaen_US
dc.subjectteigiama vartotojo patirtisen_US
dc.subjectveiksniaien_US
dc.subjectįtakaen_US
dc.subjectdizainasen_US
dc.subjectapsipirkimas interneteen_US
dc.titleFactors influencing positive customer experiences onlineen_US
dc.title.alternativeVeiksniai turintys įtakos teigiamoms vartotojų patirtims interneteen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of organizational development managementen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references50en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.011en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence