Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorSabaitytė, Jolanta
dc.contributor.authorBekėža, Eimantas
dc.date.accessioned2025-01-06T12:39:21Z
dc.date.available2025-01-06T12:39:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156256
dc.description.abstractE-mokymo verslo modelių analizė ir naujų modelių vystymas yra svarbūs vadybos teorijos raidai, kadangi ši sritis, palyginus su kitomis yra nauja. Sėkmingai sukurtas ir įgyvendintas verslo modelis gali ženkliai prisidėti prie įmonės sėkmės, kadangi tikslingai e-mokymo rinkai susistemintas konstruktas įgalina šios srities verslo vadovus suprasti esamus ir galimus procesus geriau. Straipsnyje pateikiami skirtingi e-mokymo verslo modelių apibrėžimai, e-mokymo verslo klasifikavimo galimybės pagal pagrindinius verslo elementus. Tyrimo tikslas – sukurti koncepcinį skaitmeninių edukacinių sprendimų verslo plėtros modelį,. Šiame straipsnyje bus atliekama literatūros analizė apie e-mokymo verslo klasifikavimą. Darbe yra naudojami šie darbo metodai: lyginamoji e-mokymo verslo modelių apibrėžimų analizė ir e-mokymo verslo klasifikavimo kokybinė analizė. Šio tyrimo rezultatai padėjo nustatyti, kokie verslo elementai patenka į e-mokymo verslo plėtros vertinimo modelį.en_US
dc.description.abstractThis article comprises different definitions of e-learning business models, classification capabilities of an e-learning business from the perspective of key business elements. The object of this research is to analyse the applicable practises for an e-learning business, as well as key processes, regarding the industry of education. Also, it aims to create a comprises and generalized business model, specialised for e-learning industry for the project owners to be used as an additional tool of their business development. Literature analysis regarding e-learning business classification will be conducted in this article. This article employs the following methods: comparison of e-learning business models analysis and qualitative analysis of e-learning business classification. Literature states that understanding of e-learning business models is essential and can drastically enhance the development process of an e-learning business.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156166en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2020/paper/view/656en_US
dc.subjecte-mokymasen_US
dc.subjecte-mokymo verslo modeliaien_US
dc.subjectskaitmeniniai edukaciniai sprendimaien_US
dc.subjectskaitmeninio verslo plėtros projektavimasen_US
dc.subjectplėtros modeliaien_US
dc.subjectverslo procesų klasifikacijaen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjecte-learning business modelsen_US
dc.subjectdigital educational solutionsen_US
dc.subjectgrowth modellingen_US
dc.subjectgrowth modelsen_US
dc.subjectbusiness processes classificationen_US
dc.titleKoncepcinis skaitmeninio mokymosi verslo plėtros vertinimo modelisen_US
dc.title.alternativeConceptual growth model of e-learning businessen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeActualities of modern businessen_US
dcterms.issued2020-02-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references33en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 23-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 23rd Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762239en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/vvf.2020.020en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence