Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorDrejeris, Rolandas
dc.contributor.authorStaškūnaitė, Aistė
dc.date.accessioned2025-01-10T11:34:36Z
dc.date.available2025-01-10T11:34:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156286
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama produkto samprata, įsiskverbimo į rinką modelių analizė, skaičiuojamas ekspertų kompetencijos koeficientas, kriterijų reikšmingumas bei nustatomas baldų gamybos ir pardavimo lyderis Utenos regione. Pagrindinis tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kuri įmonė – ar UAB „Berosta“, ar UAB „Verosta“, ar UAB „Architera“ – užima rinkos lyderio poziciją Utenos regione. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad visi ekspertai yra kompetentingi, kad, anot ekspertų, svarbiausias kriterijus yra produkto kokybė. Mažiausiai svarbus kriterijus yra aptarnavimas. Išsiaiškinta, kad UAB „Berosta“ yra baldų gamybos ir pardavimo rinkos lyderė Utenos regione. Tyrimo aktualumas atskleidė, kad šiandienėje visuomenėje naujoms įmonėms sunku įsiskverbti į rinką, nes nėra aiškaus veiksmų plano, kaip tinkamai pristatyti naujus ar modifikuotus produktus, kaip tinkamai pritraukti klientus.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the concept of the product, the analysis of market penetration models, calculates the expert competence coefficient, the significance of the criteria and identifies the furniture production-sales leader in Utena region. The main aim of the research is to find out which company, whether Berosta UAB or Verosta UAB or Architera UAB, is the market leader in Utena region. The results of the study revealed that all experts are competent, and according to the experts, the most important criterion is the quality of the product. The least important criterion is service. It was found out that UAB “Berosta” is the market leader in furniture production and sales in Utena region. The relevance of the study has shown that in today’s society, new businesses find it difficult to penetrate the market because there is no clear plan of action to properly deliver new or modified products and how to attract customers properly.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/1028en_US
dc.subjectskverbimosi strategijaen_US
dc.subjectproduktasen_US
dc.subjectrėmimasen_US
dc.subjectvartotojų kultūraen_US
dc.subjectpardavimaien_US
dc.subjectpenetration strategyen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectconsumer cultureen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.titleBaldų gamybos ir pardavimo lyderio nustatymas Utenos regioneen_US
dc.title.alternativeSetting up a furniture manufacturing-sales leader in the Utena regionen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references27en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence