Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorFreitakaitė, Kamilė
dc.contributor.authorTamulienė, Vilma
dc.date.accessioned2025-01-10T13:01:44Z
dc.date.available2025-01-10T13:01:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156287
dc.description.abstractStraipsnyje, remiantis moksliniais tyrimais bei praktinių pavyzdžių analize, nagrinėjama socialiai atsakingo marketingo strategijos reikšmė, svarba ir jos formavimo procesas pelno siekiančių mažmeninės drabužių prekybos įmonių veiklos pavyzdžiu, siekiant ilgalaikio konkurencinio pranašumo rinkoje. Socialiai atsakingo marketingo strategija orientuota į visuomenės gerovę, kuri apima gamtosaugos, besaikio vartojimo, socialinės atskirties, dažnai pažeidžiamų socialiai jautrių žmonių grupes ir kitas socialines problemas. Pastaruoju metu vis daugiau įmonių taiko socialiai atsakingo marketingo strategiją, nes klientai kreipia dėmesį į įmonės socialinį atsakingumą, sprendžiant visuomenės gerovės klausimus. Šio straipsnio tikslas – atskleisti socialiai atsakingo marketingo strategijos formavimo procesą ir komponentus / etapus mažmeninės drabužių prekybos įmonėse. Straipsnyje išanalizavus socialiai atsakingo marketingo ypatumus, socialiai atsakingo marketingo strategijos sudedamąsias dalis bei formavimo procesus mažmeninės prekybos įmonėse, apžvelgus socialiai atsakingo marketingo strategijos taikymo du atvejus „Patagonia“ ir „Toms Shoes“, mažmeninės prekybos įmonėse sukuriamas mažmeninės prekybos įmonių socialiai atsakingo marketingo strategijos formavimo teorinis modelis.en_US
dc.description.abstractThis article, based on the analysis of theoretical sources and practical examples, examines the significance and importance of social responsible marketing strategy and its formation process on the example of for-profit clothing retailers to achieve long term competitive advantage in the market. The strategy of social responsible marketing is focused on the well-being of society, which includes environmental protection, excessive consumption, social exclusion, often vulnerable groups of socially sensitive people and other social problems. Recently, more and more companies are adopting a social responsible marketing strategy, because customers pay attention to corporate social responsibility, when addressing public welfare issues. The aim of this article is to reveal the components/stages of social responsible marketing strategy formation process in clothing retail companies. After analyzing the peculiarities of social responsible marketing, components of social responsible marketing strategy and formation processes in retail companies, reviewing two cases of social responsible marketing strategy in Patagonia and Toms Shoes retail companies, a theoretical model for the formation of social responsible marketing strategy of retail companies is created.en_US
dc.format.extent12 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/872en_US
dc.subjectsocialinė atsakomybėen_US
dc.subjectstrategijaen_US
dc.subjectstrategijos formavimasen_US
dc.subjectmažmeninė prekybaen_US
dc.subjectsocialiai atsakingas marketingasen_US
dc.subjectrinkaen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectstrategy formationen_US
dc.subjectretailen_US
dc.subjectsocial responsible marketingen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.titleSocialiai atsakingo marketingo strategijos formavimasen_US
dc.title.alternativeFormation of social responsible marketing strategyen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references49en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence