Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorSemionova, Arianda
dc.date.accessioned2025-01-14T13:42:03Z
dc.date.available2025-01-14T13:42:03Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-25
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156295
dc.description.abstractKiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, įveikti nuožmią konkurenciją, gerinti savo rezultatus. Pastaruoju metu komunikacijos srityje yra svarbūs socialiniai tinklai, dėl to įmonėms svarbu žinoti, kaip vertinti veiklos socialiniuose tinkluose poveikį verslo sėkmei. Jie suteikia galimybę greitai ir patogiai pateikti informaciją, didinti pardavimus, skatinti glaudesnius ryšius su vartotojais, o tai svarbu sėkmingai organizacijos veiklai. Nagrinėjama problema yra aktuali, kadangi yra siejama su sėkmingos komunikacijos strategijos kūrimo procesais, kurie gali padėti verslui sėkmingai vykdyti veiklą. Mokslinio straipsnio tikslas yra nustatyti, kurie įmonės veiklos rodikliai turi didžiausią reikšmę verslo sėkmei ir išskirti įmonių grupes pagal panašius veiklos rodiklius. Atlikta ekspertinė apklausa (dalyvavo 5 ekspertai), o ekspertų suderinamumui nustatyti skaičiuojamas Kendall koeficientas. Buvo naudojamas hierarchinis metodas ir k-vidurkio metodas atliekant klasterinę analizę ir rezultatai parodė, jog svarbiausi veiklos rodikliai įmonės sėkmei yra aukšti pardavimai ir įmonės žinomumas, o mažiausią įtaką turi įmonės turtas. Pirmasis klasteris pasižymėjo mažu darbuotojų skaičiumi, mažomis investicijomis, mažu grynuoju pelnu, tačiau patenkinamomis pardavimo pajamomis bei pakankamai žemais likusiais rodikliais. Antrasis klasteris turėjo didelį darbuotojų skaičių ir sukauptą pelną, daug investicijų, bei sąlyginai aukštus likusius rodiklius. Praktikoje gauti rezultatai galėtų užtikrinti efektyvų funkcionavimą konkurencingoje rinkoje.en_US
dc.description.abstractEvery company strives to carry out its activities successfully, overcome fierce competition, and improve its results. Recently, social networks have become important in the field of communication, which is why it is important for companies to know how to assess the impact of social networking activities on business success. Social networks introduce an opportunity to receive information quickly and conveniently, increase sales, and promote closer relationships with consumers, which is important for the successful operation of the organization. The problem under consideration is relevant because it is associated with the processes of developing a successful communication strategy that can help a business run successfully. The aim of the scientific article is to determine which performance indicators of the company are most important for business success and to distinguish groups of companies according to similar performance indicators. The Kendall method was used in the expert appraisal to achieve this goal, and the results showed that the most important performance indicators for the company’s success are high sales and company awareness, with the least impact on the company’s assets. A hierarchical method and a k-means method were used for the cluster analysis, and the results showed that the first cluster was characterized by a small number of employees, low investment, low net profit but satisfactory sales revenue, and a sufficiently low residual rate. The second cluster had a large number of employees and accumulated profits, a lot of investment, and relatively high residual rates. In practice, these results are useful to operate effectively in a competitive market, so the company should determine which performance indicators have the greatest impact on business success.en_US
dc.format.extent14 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1198en_US
dc.subjectverslasen_US
dc.subjectsėkmėen_US
dc.subjectįmonių veiklos rodikliaien_US
dc.subjectsocialiniai tinklaien_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjectsuccessen_US
dc.subjectbusiness performance indicatorsen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.titleĮmonių veiklos rodiklių poveikio verslo sėkmei nustatymasen_US
dc.title.alternativeDetermining the impact of business performance on business successen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-05-31
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references54en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence