dc.rights.license | Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence | en_US |
dc.contributor.author | Šreiderytė, Greta | |
dc.contributor.author | Burinskienė, Aurelija | |
dc.date.accessioned | 2025-01-14T14:20:17Z | |
dc.date.available | 2025-01-14T14:20:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-01-24 | |
dc.identifier.issn | N/A | en_US |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156298 | |
dc.description.abstract | Viešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose siekiama, kad vaiko asmenybės formavimas būtų kokybiškas. Norint pasiekti vis geresnį rezultatą yra reikalingi pokyčiai, į kurių įgyvendinimą neretai darbuotojai reaguoja neigiamai dėl neapibrėžtumo. Pastebėta, kad darbuotojai jaučiasi geriau ir į viską žvelgia priimtiniau, kai mokyklos vadovybė veikia demokratiškai ir sukuria sklandžius komunikacijos kanalus sąlygojančius pokyčių svarbos suvokimą ir jų valdymo aiškumą, todėl vienas iš veiksnių, kuris padeda sėkmingai projektuoti pokyčius yra komunikacija. Šio straipsnio tikslas yra nustatyti, kokios komunikacijos priemonės yra veiksmingiausios projektuojant pokyčius ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose. Tyrimo duomenims gauti buvo analizuojama mokslinė literatūra ir atliekama bibliometrinė analizė. Mokslinių publikacijų ir jų citatų analizės metu gauti rezultatai bei mokslinė literatūra padėjo įvertinti ir nustatyti, kokios komunikacijos priemonės yra veiksmingiausios ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose. | en_US |
dc.description.abstract | Public pre-school education institutions aim to ensure the quality of a child’s personality development. In order to
achieve an ever-improving result, changes are needed, the implementation of which is often reacted negatively by employees due
to uncertainty. It has been observed that staff feel better and more receptive when school management operates democratically
and creates smooth communication channels leading to awareness of the importance of change and clarity in its management, so
communication is one of the factors that helps to successfully plan change. The aim of this article is to determine which means of
communication are most effective in designing change in pre-school education. The research data consists of the results of scientific
literature and bibliometric analysis. The results obtained during the analysis of scientific publications and their citations, as
well as the scientific literature, helped to evaluate and determine which means of communication are most effective in pre-school
education institutions. | en_US |
dc.format.extent | 10 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | lt | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277 | en_US |
dc.rights | Attribution 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.source.uri | http://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1212 | en_US |
dc.subject | komunikacijos priemonės | en_US |
dc.subject | pokyčiai | en_US |
dc.subject | ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigos | en_US |
dc.subject | pokyčių projektavimas | en_US |
dc.subject | veiksmingumas | en_US |
dc.subject | grįžtamasis ryšys | en_US |
dc.subject | communication tools | en_US |
dc.subject | change | en_US |
dc.subject | pre-school education institutions | en_US |
dc.subject | change design | en_US |
dc.subject | effectiveness | en_US |
dc.subject | feedback | en_US |
dc.title | Komunikacijos priemonių veiksmingumas projektuojant pokyčius viešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose | en_US |
dc.title.alternative | Effectiveness of communication tools in projecting changes in public pre-school education institutions | en_US |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.alternative | Šiuolaikinio verslo aktualijos | en_US |
dcterms.dateAccepted | 2022-05-31 | |
dcterms.issued | 2022-10-13 | |
dcterms.license | CC BY | en_US |
dcterms.references | 29 | en_US |
dc.type.pubtype | K1a - Monografija / Monograph | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.contributor.institution | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Verslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management | en_US |
dc.contributor.department | Verslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurship | en_US |
dcterms.sourcetitle | Ekonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania" | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094763113 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | en_US |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |