Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorŠreiderytė, Greta
dc.contributor.authorBurinskienė, Aurelija
dc.date.accessioned2025-01-14T14:20:17Z
dc.date.available2025-01-14T14:20:17Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-24
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156298
dc.description.abstractViešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose siekiama, kad vaiko asmenybės formavimas būtų kokybiškas. Norint pasiekti vis geresnį rezultatą yra reikalingi pokyčiai, į kurių įgyvendinimą neretai darbuotojai reaguoja neigiamai dėl neapibrėžtumo. Pastebėta, kad darbuotojai jaučiasi geriau ir į viską žvelgia priimtiniau, kai mokyklos vadovybė veikia demokratiškai ir sukuria sklandžius komunikacijos kanalus sąlygojančius pokyčių svarbos suvokimą ir jų valdymo aiškumą, todėl vienas iš veiksnių, kuris padeda sėkmingai projektuoti pokyčius yra komunikacija. Šio straipsnio tikslas yra nustatyti, kokios komunikacijos priemonės yra veiksmingiausios projektuojant pokyčius ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose. Tyrimo duomenims gauti buvo analizuojama mokslinė literatūra ir atliekama bibliometrinė analizė. Mokslinių publikacijų ir jų citatų analizės metu gauti rezultatai bei mokslinė literatūra padėjo įvertinti ir nustatyti, kokios komunikacijos priemonės yra veiksmingiausios ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigose.en_US
dc.description.abstractPublic pre-school education institutions aim to ensure the quality of a child’s personality development. In order to achieve an ever-improving result, changes are needed, the implementation of which is often reacted negatively by employees due to uncertainty. It has been observed that staff feel better and more receptive when school management operates democratically and creates smooth communication channels leading to awareness of the importance of change and clarity in its management, so communication is one of the factors that helps to successfully plan change. The aim of this article is to determine which means of communication are most effective in designing change in pre-school education. The research data consists of the results of scientific literature and bibliometric analysis. The results obtained during the analysis of scientific publications and their citations, as well as the scientific literature, helped to evaluate and determine which means of communication are most effective in pre-school education institutions.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1212en_US
dc.subjectkomunikacijos priemonėsen_US
dc.subjectpokyčiaien_US
dc.subjectikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigosen_US
dc.subjectpokyčių projektavimasen_US
dc.subjectveiksmingumasen_US
dc.subjectgrįžtamasis ryšysen_US
dc.subjectcommunication toolsen_US
dc.subjectchangeen_US
dc.subjectpre-school education institutionsen_US
dc.subjectchange designen_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.subjectfeedbacken_US
dc.titleKomunikacijos priemonių veiksmingumas projektuojant pokyčius viešosiose ikimokyklinio ugdymo švietimo įstaigoseen_US
dc.title.alternativeEffectiveness of communication tools in projecting changes in public pre-school education institutionsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-05-31
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references29en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence