Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorLenčiauskaitė, Živilė
dc.contributor.authorJezerskė, Živilė
dc.date.accessioned2025-01-15T08:39:54Z
dc.date.available2025-01-15T08:39:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156305
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamas organizacijų marketingo valdymo modelis nenumatytų atvejų kontekste. Šiuolaikiniame nuolat besikeičiančiame pasaulyje, spartėjant globalizacijos procesams marketingo valdymo ypatumai vis kinta. Marketingo valdymas remiasi planavimu ir kontrole, pasak Survilos ir Valicko (2015), neįmanoma suplanuoti ar apsisaugoti nuo visų nenumatytų atvejų, todėl didžiausias dėmesys sutelkiamas į tas grėsmes ir pavojus, kurie sukelia labiausiai nepageidaujamas pasekmes. COVID-19 įtaka organizacijų veiklai ir verslo valdymas pandemijos akivaizdoje šiuo metu yra aktualus tyrimų objektas. Pasaulyje vykstanti COVID-19 pandemija neabejotinai neigiamai paveikė pasaulio ekonomiką: verčia stabdyti organizacijų veiklą, mažinti veiklos apimtį, parengti marketingo valdymo modelį nenumatytų atvejų kontekste. Tyrimui taikomi tokie metodai kaip mokslinės literatūros lyginamoji analizė, ekspertų apklausa, atvejo analizė. Remiantis tyrimo rezultatais parengtas marketingo valdymo modelis, kurio pagrindu atliktas empirinis tyrimas atskleidė, kad didžiausią įtaką organizacijai turi politinės bei ekonominės aplinkos veiksniai, tokie kaip karantino įvedimas, žaliavų kainos pokytis, tiekimo grandinės trukdžiai.en_US
dc.description.abstractThe article examines the marketing management model of organizations in the context of contingencies. In today‘s ever-changing world, with the acceleration of globalization processes, the peculiarities of marketing management are constantly changing. Marketing management is based on planning and control, according to Survila and Valickas (2015), it is impossible to plan or prevent all contingencies, so the focus is on those threats and dangers that cause the most undesirable consequences. Business management in the face of a pandemic and the impact of COVID - 19 on the activities of organizations are currently a relevant object of research. The global COVID-19 pandemic has undoubtedly had a negative impact on the global economy, according to Johnstone-Louis, Kustin, Mayer, Stroehle, Wang (2020). The aim of the article is to analyze the marketing management of organizations in the context of contingencies, to create a marketing management model. The article uses such research methods as scientific literature analysis, comparative literature analysis, expert survey, case study.en_US
dc.format.extent17 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/910en_US
dc.subjectmarketingo valdymasen_US
dc.subjectmodelisen_US
dc.subjectnenumatytas atvejisen_US
dc.subjectCOVID-19 pandemijaen_US
dc.subjectkrizėen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectcovid-19en_US
dc.subjectcrisisen_US
dc.subjectcontingenciesen_US
dc.subjectmarketing management modelen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpandemicen_US
dc.titleOrganizacijų marketingo valdymo modelis nenumatytų atvejų konteksteen_US
dc.title.alternativeOrganizations marketing management model in the context of contingenciesen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references57en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence