Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorRačkauskaitė, Simona
dc.contributor.authorTamulienė, Vilma
dc.date.accessioned2025-01-15T08:48:45Z
dc.date.available2025-01-15T08:48:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156311
dc.description.abstractŠiais laikais, kai konkurencija rinkoje yra labai arši nebepakanka pateikti rinkai kokybišką prekę ar paslaugą – ne mažiau svarbu yra tinkamai bendrauti su esamais ir potencialiais vartotojais. Net ir geriausias produktas (prekės ženklas) yra nieko vertas, jei vartotojai nežino apie jo egzistavimą, pardavimo vietą, kainą, požymius. Tai yra aktualu ir drabužių pramonėje, kadangi ji yra viena didžiausių pasaulyje. Mažmeninės prekybos drabužiais lyderės Baltijos šalyje APB „Apranga“ naudojami marketingo komunikacijos kanalai siekia informuoti ir priminti klientams apie savo parduodamas prekes. Tik problema yra ta, kad ne visos marketingo komunikacijos priemonės yra veiksmingos arba veiksmingos tik iš dalies. Tikslas yra nustatyti marketingo komunikacijos kanalų ir juose naudojamų marketingo komunikacijos priemonių daromą įtaką klientų lojalumui drabužių sektoriuje APB „Apranga“ atveju. Straipsnyje išanalizavus marketingo komunikacijos priemonių sampratą ir kokios s komunikacijos priemonės yra naudojamos drabužių sektoriuje, sukuriamas teorinis marketingo komunikacijos priemonių daromos įtakos klientų lojalumui drabužių sektoriuje modelis ir atliekamas ekspertinis vertinimas. Tyrime taikytas ekspertinio vertinimo metodas, kurio metu gauti rezultatai parodė, kad veiksmingiausios marketingo komunikacijos priemonės yra tos, kurios yra naudojamos socialinėse medijose.en_US
dc.description.abstractIn our time, when the competition in the market is very fierce, it is no longer enough to bring a quality product or service to the market - it is no less important to communicate properly with existing and potential consumers. Even the best product (brand) is worth nothing if consumers do not know about its existence, point of sale, price, features. It is also relevant in the clothing industry as it is one of the largest in the world. The marketing communication channels used by APB Apranga, the leading retailer of clothing in the Baltic States, seek to inform and remind customers about the goods they sell. The only problem is that not all marketing communication tools are effective or only partially effective. The aim is to determine the impact of marketing communication channels and marketing communication tools used in them on customer loyalty in the clothing sector in the case of APB APRANGA. After analyzing the concept of marketing communication tools and what marketing communication tools are used in the clothing sector, a theoretical model of the impact of marketing communication tools on customer loyalty in the clothing sector is created and expert evaluation is performed. The study used an expert evaluation method, the results of which showed that the most effective marketing communication tools are those used on social media.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/871en_US
dc.subjectmažmeninė prekybaen_US
dc.subjectprekės ženklasen_US
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectkomunikacijos priemonėsen_US
dc.subjectsocialinės medijosen_US
dc.subjectdrabužių sektoriusen_US
dc.subjectretailen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication toolsen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectclothing sectoren_US
dc.titleMažmeninės prekybos įmonių prekės ženklo marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumas socialinėse medijose: APB „Apranga“ atvejisen_US
dc.title.alternativeEffectiveness of brand marketing communication tools for retail companies on social media: APB Apranga caseen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references25en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence