Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorDzemydienė, Dalė
dc.contributor.authorRimkevičius, Karolis Artūras
dc.date.accessioned2025-01-15T08:57:19Z
dc.date.available2025-01-15T08:57:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156317
dc.description.abstractThe research area is devoted for assessment of innovative means in business supply chain of grain market and analysis of crucial factors of implementation of innovations, which can advantage company to be successful in long-term. Creating and developing innovative means is an interesting and attractive process, because no one has such high impact in business than future development directions and strategical marketing implementation. Each business will probably agree that the most effective way to achieve goals is to be ahead of competitors. The main function of developing innovative means is to help business to work easier and more efficiently. The need for an innovate work environment is widely recognzsed as being one of the key success factors in gaining competitive advantage in the global market place. International grain business is one of the most necessary markets in the world. This business sector is expanding and establishing new markets. Based on the research, developing an innovation for this market is crucial factor for future possibilities. No one has bigger impact in business than future development and strategical implementation in the supply chain. Within the agricultural realm, the circular economy approach suggests that the industry can achieve greater sustainability simply by keeping more resources and materials in use for as long as possible. This can be achieved in a number of different ways, including increased product durability, reuse and recycling. On the basis of literature analysis, sometimes the best way to compete is to collaborate with competitors to seek the best solutions and innovations. The purpose of the paper is to establish and select the most appropriate and innovative mean, which would help in management by easier way of work in the supply chain. Analysing scientific literature of development of innovative means, analysis of agricultural business specifics help in research analysis of main parts of agricultural business by assessment of opinions of farmers. To evaluate what are their desires, needs and wants the survey is provided. Lots of companies are working in an aged way, aren’t trying to establish new innovative means in supply chain. Furthermore, the results show that generations are changing and young farmers want changes and much more easier ways of selling their production for the best price possible.en_US
dc.description.abstractMūsų tyrimų sritis yra skirta inovatyvioms priemonėms grūdų rinkos verslo tiekimo grandinėje vertinti ir esminiams inovacijų diegimo veiksniams, kurie gali būti naudingi įmonei ilgalaikei sėkmei, analizuoti. Inovatyvių priemonių kūrimas ir plėtra yra įdomus ir patrauklus procesas, nes niekas neturi tokio didelio poveikio versle kaip ateities plėtros kryptys ir strateginis rinkodaros įgyvendinimas. Kiekvienas verslas tikriausiai sutiks, kad veiksmingiausias būdas pasiekti tikslus yra konkuruoti. Pagrindinė novatoriškų priemonių kūrimo funkcija – padėti verslui dirbti lengviau ir efektyviau. Inovatyvios darbo aplinkos poreikis plačiai pripažįstamas kaip vienas iš pagrindinių sėkmės veiksnių siekiant konkurencinio pranašumo pasaulinėje rinkoje. Tarptautinis grūdų verslas yra viena reikalingiausių rinkų pasaulyje. Šis verslo sektorius plečiasi ir kuria naujas rinkas. Remiantis tyrimais, naujovių kūrimas šiai rinkai yra esminis veiksnys ateities galimybėms. Niekas neturi didesnės įtakos versle kaip ateities plėtra ir strateginis įgyvendinimas tiekimo grandinėje. Žemės ūkio srityje žiedinės ekonomikos metodas rodo, kad pramonė gali pasiekti didesnį tvarumą tiesiog kuo ilgiau naudodama daugiau išteklių ir medžiagų. Tai galima pasiekti įvairiais būdais, įskaitant didesnį gaminio patvarumą, pakartotinį naudojimą ir perdirbimą. Remiantis literatūros analize, kartais geriausias būdas konkuruoti yra bendradarbiauti su konkurentais ieškant geriausių sprendimų ir naujovių. Darbo tikslas – nustatyti ir parinkti tinkamiausią ir inovatyviausią priemonę, kuri padėtų valdyti lengviau dirbant tiekimo grandinėje. Inovatyvių priemonių kūrimo mokslinės literatūros analizė, žemės ūkio verslo specifikos analizė padeda atlikti pagrindinių žemės ūkio verslo dalių tiriamąją analizę, įvertinant ūkininkų nuomones. Norint įvertinti, kokie yra jų norai, poreikiai ir norai, atliekama apklausa. Daugelis įmonių dirba seniai, nesistengia įdiegti naujų inovatyvių priemonių tiekimo grandinėje. Be to, rezultatai rodo, kad kartos keičiasi, o jaunieji ūkininkai nori pokyčių ir daug lengvesnių būdų parduoti savo produkciją už geriausią įmanomą kainą.en_US
dc.format.extent12 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/1019en_US
dc.subjectinnovation technologiesen_US
dc.subjectmodelsen_US
dc.subjectsupply chainen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectinternational businessen_US
dc.subjectagricultureen_US
dc.subjectgrain marketen_US
dc.subjectgrowth strategyen_US
dc.subjectinovacinės informacinės technologijosen_US
dc.subjectverslo vertės modeliaien_US
dc.subjecttiekimo grandinėen_US
dc.subjectkonkurencingumasen_US
dc.subjecttarptautinis verslasen_US
dc.subjectgrūdų rinkaen_US
dc.titleDevelopment of innovative means for international supply chain management of grain businessen_US
dc.title.alternativeInovatyvių priemonių grūdų verslo tarptautinei tiekimo grandinei valdyti vystymasen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references29en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence