Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorIurasov, Aleksei
dc.contributor.authorAngus, Ogonna Joy
dc.date.accessioned2025-01-15T09:04:26Z
dc.date.available2025-01-15T09:04:26Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156319
dc.description.abstractTo increase the efficiency of higher education institutions (HEI), the student centered education plan is introduced. The management of higher education institutions is inextricably linked to the rise and fall of the school’s overall growth. How the leadership can rely on the functioning of the evaluation mechanism to enable the school to construct strong programmes and activities to adapt to the competitive circumstances of the education market, these must be thoroughly thought-out strategies for problem-solving. The increase of e-learning resources, instrumental educational software, the use of the Internet in education, and the construction of student information databases has resulted in massive reservoirs of educational data. A well-done churn prediction model can help the higher education institutions track student’s academic progress, enrolment and drop-out in the most effective way in which the best result can be achieved. This purpose of this paper is to analyse the commonly used method of decision tree to predict and reduce the likelihood of students dropping out from higher education institutions (HEI). Businesses spend countless amounts in Informational Technologies (IT) deployment and update in the world of technology. The research methodology used will be based on different journals, articles, and reports to investigate the effectiveness of customer churn analysis using a qualitative approach.en_US
dc.description.abstractSiekiant padidinti aukštųjų mokyklų (AMI) efektyvumą, įvedamas į studentą orientuotas mokymo planas. Aukštųjų mokyklų valdymas yra neatsiejamai susijęs su bendro mokyklos augimo kilimu ir kritimu. Kaip vadovybė gali pasikliauti vertinimo mechanizmo veikimu, kad mokykla galėtų kurti stiprias programas ir veiklas, kurios prisitaikytų prie konkurencinių švietimo rinkos aplinkybių, tai turi būti kruopščiai apgalvotos problemų sprendimo strategijos. Didėjant e. mokymosi ištekliams, instrumentinei mokomajai programinei įrangai, interneto naudojimui švietimo srityje, kuriant studentų informacines duomenų bazes, susidarė didžiuliai švietimo duomenų rezervuarai. Gerai atliktas studentų skaičiaus numatymo modelis gali padėti aukštojo mokslo institucijoms efektyviausiu būdu sekti studentų akademinę pažangą, priėmimą į studijas ir studijų metimą, kad būtų galima pasiekti geriausius rezultatus. Šio darbo tikslas – išanalizuoti dažniausiai taikomą sprendimų medžio metodą, leidžiantį prognozuoti ir sumažinti studentų iškritimo iš aukštųjų mokyklų (AMI) tikimybę. Įmonės išleidžia daugybę sumų informacinėms technologijoms (IT) diegti ir atnaujinti technologijų pasaulyje. Taikoma tyrimo metodika bus pagrįsta skirtingais žurnalais, straipsniais ir ataskaitomis, siekiant ištirti klientų lankomumo analizės efektyvumą taikant kokybinį metodą.en_US
dc.format.extent11 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/1080en_US
dc.subjectcustomer data analysisen_US
dc.subjectcustomer relationship managementen_US
dc.subjectchurn predictionen_US
dc.subjecteducational data miningen_US
dc.subjecthigher education institutionen_US
dc.subjecttechnologiesen_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.subjectklientų duomenų analizėen_US
dc.subjectryšių su klientais valdymasen_US
dc.subjectChurn prognozavimasen_US
dc.subjectšvietimo duomenų gavybaen_US
dc.subjectaukštoji mokyklaen_US
dc.subjecttechnologijosen_US
dc.subjectinformacinės technologijosen_US
dc.titleRising company’s efficiency through using customer’s data analytic tools: a case study of using churn analysis to predict student’s dropouten_US
dc.title.alternativeBendrovės efektyvumo didėjimas naudojant kliento duomenų analitikos įrankius: mokslo studija naudojant Churn analizę studentų iškritimui nuspėtien_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references23en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence