Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorLazauskas, Gytis
dc.contributor.authorLapinskienė, Giedrė
dc.date.accessioned2025-01-15T09:30:23Z
dc.date.available2025-01-15T09:30:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156322
dc.description.abstractBankų sektoriaus įmonės, norinčios išlikti konkurencingos, privalo įtraukti darnumo koncepciją visuose verslo procesuose. Šio tyrimo tikslas yra išanalizuoti klientų valdymo sistemos vystymo specifikas bankų sektoriuje siekiant užtikrinti darnią verslo plėtrą. Atlikus mokslinę literatūros analizę klientų valdymo sistema yra įvardijama kaip sistema, skirta abipusei, ilgalaikei naudai tarp įmonių ir klientų sukurti bei apimanti klientų duomenų rinkimą, duomenų analizę, klientų aptarnavimo procesų automatizavimą, komunikacijos kanalų valdymą, paremta technologijomis, mašininiu mokymusi, matematiniais metodais analizei ir didžiųjų duomenų kaupimu. Atlikus tyrimą matyti, jog bankų sektoriui priklausančios įmonės, norinčios veikti pelningai ir siekti darnumo tikslų, daugiausia dėmesio turėtų skirti operatyvinio bei analitinio tipo klientų valdymo sistemų tobulinimui ir efektyvinimui. Teoriškai išanalizavus klientų valdymo sistemų ir darnaus verslo sankirtą matyti, jog literatūroje šių temų sankirtoje dažniausiai yra rašoma apie duomenų, orientuotų į darnumą, dalijimąsi tarp klientų ir įmonių.en_US
dc.description.abstractCompanies in the banking sector that want to remain competitive must incorporate the concept of sustainability into all business processes. The aim of this study is to analyze the specifics of customer management system development in the banking sector to ensure sustainable business development. After scientific analysis of the literature, the customer management system is identified as a system for creating mutual, long-term benefits between companies and customers and includes customer data collection, data analysis, customer service process automation, communication channel management based on technology, machine learning, mathematical methods for analysis and big data collection. The study found that companies in the banking sector that want to operate profitably and achieve sustainability goals should focus on improving and streamlining operational and analytical customer management systems. Theoretical analysis of the intersection of customer management systems and sustainable business revealed that the literature at the intersection of these topics usually deals with the sharing of data focused on sustainability between customers and companies.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/981en_US
dc.subjectryšių su klientais valdymo sistemaen_US
dc.subjectdarnus verslasen_US
dc.subjectdarnumasen_US
dc.subjectklientų valdymo sistemaen_US
dc.subjectKVSen_US
dc.subjectbankų sektoriusen_US
dc.subjectsistemos vystymo specifikaen_US
dc.subjectcustomer relationship managementen_US
dc.subjectsustainable businessen_US
dc.subjectsustainabilityen_US
dc.subjectcustomer management systemen_US
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectbanking sectoren_US
dc.subjectsystem development specificsen_US
dc.titleKlientų valdymo sistemos vystymo specifikos analizė bankų sektoriuje remiantis darnaus verslo koncepcijaen_US
dc.title.alternativeAnalysis of customer management system development specificity in the banking sector in the framework of sustainable business concepten_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references39en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence