Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorLydeikienė, Gintarė
dc.contributor.authorDavidavičienė, Vida
dc.date.accessioned2025-01-15T09:40:03Z
dc.date.available2025-01-15T09:40:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156324
dc.description.abstractStraipsnyje siekiama identifikuoti gamybos sektoriaus organizacijų pagrindinius veiksnius, kurie daro didžiausią poveikį socialinių tinklų veiklose. Yra nemažai mokslinių tyrimų apie socialinius tinklus ir jų lojalumą skatinančius veiksnius, bet susiduriama su ribota informacija apie gamybos sektorių ir jų vartotojų lojalumo skatinimą per socialinių tinklų prizmę. Analizuojamoje mokslinėje literatūroje nustatyta, kad vartotojai socialiniuose tinkluose labiausiai vertina organizacijos kuriamą naudingą turinį ir jos įsimenamas vizualizacijas bei patogumą vartotojui bendraujant su organizacija per socialinius tinklus. Šiame tyrime analizuojami veiksniai, skatinantys vartotojus tapti lojaliais organizacijos socialinio puslapio sekėjais. Tyrimui pasirinkti struktūrintos ekspertų ir vartotojų apklausos metodai. Tyrimų rezultatai gali padėti patobulinti gamybos sektoriaus organizacijų veiklą socialiniuose tinkluose, gerinant organizacijos vartotojų lojalumą. Tačiau toks didelis ir greitas naujų įrankių socialiniuose tinkluose kūrimas skatina plačiau nagrinėti socialinius tinklus ir jų poveikį vartotojų lojalumui.en_US
dc.description.abstractThis article aims to identify the main factors of organizations in the manufacturing sector that have the greatest impact on social networking activities. There is a lot of research on social networks and the drivers of their loyalty, but there is limited information about the manufacturing sector and the promotion of their users’ loyalty through the prism of social networks. The analysis of the scientific literature found that users on social networks value the useful content created by the organization and its memorable visualizations, as well as the user’s user-friendliness when communicating with the organization through social networks. This study analyses factors that encourage users to become loyal followers of an organization’s social page. Structured methods of surveying experts and users were selected for the study. The results of the research can help to improve the activities of organisations in the manufacturing sector on social networks by improving the loyalty of the organisation’s users. However, such a large and fast development of new tools in social networks encourages a broader analysis of social networks and their impact on consumer loyalty.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/951en_US
dc.subjectsocialiniai tinklaien_US
dc.subjectsocialinės medijosen_US
dc.subjectvartotojų lojalumasen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectconsumer loyaltyen_US
dc.titleVeiklos socialiniuose tinkluose poveikio verslo sėkmei analizėen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the impact of business activities on social networks on business successen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references22en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence