Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorSlavykaitė, Auksė
dc.date.accessioned2025-01-15T09:46:37Z
dc.date.available2025-01-15T09:46:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156328
dc.description.abstractŠiandien farmacijos sektorius susiduria su vis didesniais iššūkiais: norint išlikti ir sėkmingai konkuruoti, kiekvienai įmonei reikalingi inovatyvūs rinkodaros sprendimai. Farmacijos sektoriaus rinkodaros galimybes stipriai riboja šalies įstatyminė bazė, tad norint sėkmingos rinkodaros strategijos plėtros, vienas iš svarbiausių aspektų yra nuoseklus vadovavimasis šalies įstatymais. Farmacijos pramonė šiandien jau nebegali vartotojų nustebinti vien tik inovatyviais sprendimais. Gamintojai turi parodyti, kad pacientams pridėtinę vertę sukuria jų prekės ženklas , kurio rinka ne tik nori ir reikalauja, bet ir noriai moka priemoką. Kaip ir kitose pramonės šakose, farmacijos rinkoje vyrauja gaminamų produktų perteklius, todėl gamintojai ir pardavėjai priversti konkuruoti dėl vartotojo. Esant tokiai situacijai pasitelkiamos rinkodaros strategijos, kurios padeda išsiaiškinti vartotojų norus ir poreikius. Tai skatina vaistų gamintojus kurti ir pritaikyti esamą savo produkciją savo tiksliniam vartotojui – pacientui. Rinkodaros principai, taikomi farmacijos versle, yra specifiniai kiekvienai produktų grupei. Darbe nagrinėjamos pagrindinės farmacijos sektoriaus gaminių grupės – receptiniai vaistai, nereceptiniai vaistai, maisto papildai ir specifinės komunikacijos priemonės, taikomos kiekvienai grupei.en_US
dc.format.extent13 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156171en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2021/paper/view/1076en_US
dc.subjectfarmacijaen_US
dc.subjectrinkodaraen_US
dc.subjectkomunikacijos priemonėsen_US
dc.subjectreceptiniai vaistaien_US
dc.subjectnereceptiniai vaistaien_US
dc.subjectmaisto papildaien_US
dc.subjectskaitmeninė rinkodaraen_US
dc.subjectrinkodaros tendencijosen_US
dc.subjectverslo strategijaen_US
dc.subjectrinkodaros strategijaen_US
dc.titleFarmacijos sektoriuje taikomų rinkodaros komunikacijos priemonių apžvalgaen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.issued2021-10-21
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references41en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 24-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 24th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094762796en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence