Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorGarbinčiūtė, Austėja
dc.contributor.authorŽemaitis, Eigirdas
dc.date.accessioned2025-01-16T13:54:08Z
dc.date.available2025-01-16T13:54:08Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-25
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156362
dc.description.abstractPrekės ženklo valdymas bei strategijos kūrimas yra sudėtingas ir dinamiškas procesas, vaidinantis svarbų vaidmenį įmonių konkurencingumui. Prekės ženklo žinomumas ir vartotojo lojalumas yra veiksniai, labiausiai susiję su vartotojų suvokimu apie prekės ženklą. Prekės ženklo sėkmė tiesiogiai priklauso nuo prekės ženklo žinomumo, prekės ženklo asociacijos, suvokiamos kokybės ir vartotojo lojalumo prekės ženklui. Straipsnyje apžvelgiama prekės ženklo svarba bei ženklodaros strategijų sistematika ir įvairovė. Straipsnyje taip pat nagrinėjama, ženklodaros strategija, kaip vartotojai asocijuoja naują prekės ženklo įvaizdį lyginant su ankstesniu prekės ženklo identitetu. Siekiama nustatyti kokie rodikliai lemia prekės ženklo keitimą iš vartotojo bei įmonės pusės buvo pasitelkta kiekybinė vartotojų apklausa bei ekspertinis vertinimas bei naudojant TOPSIS metodą parengta svarbiausių aspektų vertinimo sistema kaip rekomendacija.en_US
dc.description.abstractBrand management and strategy development is a complex and dynamic process that plays an important role in the competitiveness of companies. Brand awareness and consumer loyalty are the factors most closely related to consumer perception of a brand. The success of a brand is directly related to brand awareness, brand association, perceived quality and consumer loyalty to the brand. The article reviews the importance of the brand and the systematics and variety of branding strategies. The article also examines branding strategy, how consumers associate the new brand image compared to the previous brand identity. In order to determine which indicators determine the brand change from the side of the consumer and the company, a quantitative consumer survey and expert evaluation were used, and an evaluation system of the most important aspects was prepared as a recommendation using the TOPSIS method.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1218en_US
dc.subjectprekės ženklasen_US
dc.subjectįvaizdžio pasikeitimasen_US
dc.subjectstrategijaen_US
dc.subjectvartotojų vertinimasen_US
dc.subjectženklodaros asociacijosen_US
dc.subjectprekės ženklo įvaizdisen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectimage changeen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectconsumer evaluationen_US
dc.subjectbranding associationsen_US
dc.subjectbrand imageen_US
dc.titleŽenklodaros strategijos faktorių vertinimo sistema, siekiant atnaujinti prekės ženkląen_US
dc.title.alternativeBranding strategy factor evaluation framework for brand renewalen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-05-31
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references26en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence