Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorKarabulut, Lider Gunday
dc.date.accessioned2025-01-16T13:56:13Z
dc.date.available2025-01-16T13:56:13Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-20
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156364
dc.description.abstractBecause innovation is such an important tool for boosting the efficiency of businesses and individuals, organizations and employees can save money by implementing new ideas and obtain competitive advantages such as cost efficiency, awareness, and improved quality. Small and medium-sized businesses, which compete with major corporations, must benefit from innovation in their products, operations, marketing approaches and techniques, and organizational structures. The objective of this study is to define strategical innovation of importance in business of the impacts for the words, evolved prominence since previous years and crucial for firms seeking to maintain a sustainable competitive edge. In this framework, the first section evaluates various techniques by conceptualizing strategic innovation. Additionally, the many components of strategic innovation examined to understand facts about profitability. Furthermore, numerous methods to the emergence of strategic innovation researched from scientific research. Later on, the literature review examined for the effects of strategical innovation on domestic and international businesses and systematic review will be analyzed from different author’s perspective. The findings of some scientific researches such as; (PHD dissertation, article, and book) were analyzed independently and this part of the study illustrates the beneficial impacts of strategical innovation on firms by interpreting the findings of several research. Finally, it was concluded why domestic and international businesses should demand strategical innovation.en_US
dc.description.abstractKadangi inovacijos yra tokia svarbi priemonė siekiant padidinti įmonių ir asmenų efektyvumą, organizacijos ir darbuotojai gali sutaupyti pinigų įgyvendindami naujas idėjas ir įgyti konkurencinių pranašumų, tokių kaip ekonomiškumas, informuotumas ir geresnė kokybė. Mažos ir vidutinės įmonės, konkuruojančios su didelėmis korporacijomis, turi gauti naudos iš savo produktų, operacijų, rinkodaros metodų ir metodų bei organizacinių struktūrų naujovių. Šio tyrimo tikslas – apibrėžti strategines inovacijas, svarbias verslui, kurių įtaka yra nuo ankstesnių metų ir itin svarbi įmonėms, siekiančioms išlaikyti tvarų konkurencinį pranašumą. Šioje sistemoje pirmajame skyriuje vertinami įvairūs metodai, konceptualizuojant strategines naujoves. Be to, daugelis strateginių naujovių komponentų buvo išnagrinėti siekiant suprasti pelningumo faktus. Be to, iš mokslinių tyrimų ištirta daugybė strateginių inovacijų atsiradimo metodų. Vėliau literatūros apžvalga, išnagrinėta strateginių inovacijų poveikiui šalies ir tarptautiniam verslui bei sisteminė apžvalga, bus analizuojama iš skirtingų autorių perspektyvų. Kai kurių mokslinių tyrimų, tokių kaip (doktorantūros disertacija, straipsnis ir knyga) buvo analizuojami savarankiškai ir ši tyrimo dalis iliustruoja teigiamą strateginių inovacijų poveikį įmonėms, interpretuojant kelių tyrimų išvadas. Galiausiai buvo padaryta išvada, kodėl vietinis ir tarptautinis verslas turėtų reikalauti strateginių inovacijų.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1221en_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectinternational businessen_US
dc.subjectstrategical innovationen_US
dc.subjectinnovation managementen_US
dc.subjectinnovation researchen_US
dc.subjectinovacijosen_US
dc.subjecttarptautinis verslasen_US
dc.subjectstrateginės inovacijosen_US
dc.subjectinovacijų valdymasen_US
dc.subjectinovacijų tyrimaien_US
dc.titleThe importance of strategical innovation on businessesen_US
dc.title.alternativeStrateginių inovacijų svarba versluien_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-06-27
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references34en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence