Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorPretkelytė, Paulina
dc.contributor.authorOželienė, Danguolė
dc.date.accessioned2025-01-17T12:49:02Z
dc.date.available2025-01-17T12:49:02Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-13
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156384
dc.description.abstractTvarumas yra nuolatinis procesas, turintis įtakos verslo procesams ir rinkodaros strategijoms. Šių aspektų ryšys ir skaitmeninių priemonių naudojimas padeda užtikrinti tvarią įmonių plėtrą ir prisideda prie visuomenės gerovės augimo. Technologiniai skaitmeninės ekonomikos pokyčiai, eksponentinis informacijos apimčių augimas, būtinybė spartinti sprendimų priėmimo procesą, stiprinti informacinių ir ryšių technologijų kultūrą, skatina įmones rinkodaros veikloje ieškoti inovatyvių priemonių. Rinkodaros inovacijos, taikomos įmonių veikloje yra sudedamoji verslo darnios plėtros dalis. Tyrimo tikslas – identifikuoti Skandinavijos ir Baltijos šalis, aktyviausiai taikančias rinkodaros inovacijas, prisidedančias prie darnios įmonių plėtros. Tyrimui atlikti naudoti mokslinės literatūros lyginamoji analizė ir sintezė, daugiakriterio vertinimo TOPSIS ir klasterinės analizės metodai. Tyrimo rezultatai rodo, kad rinkodaros komplekso elementų naudojimas, įmonių darnios plėtros strategijoje turi reikšmingą ryšį ir yra priklausomi vienas nuo kito.en_US
dc.description.abstractSustainability is an ongoing process that affects business processes and marketing strategies. The connection between these aspects and the use of digital tools help to ensure the sustainable development of businesses and contribute to the growth of society’s well-being. Technological changes in the digital economy, exponential growth of information volumes, the need to speed up the decision-making process, strengthen the culture of information and communication technologies, encourage companies to look for innovative tools in marketing activities. Marketing innovation in companies is an integral part of sustainable business development. The aim of the research is to identify the Scandinavian and Baltic countries that are most active in applying marketing innovations that contribute to the sustainable development of companies. Comparative analysis and synthesis of scientific literature, multi-criteria evaluation TOPSIS and cluster analysis methods were used for the research. The results of the study shows that the use of digital marketing elements in the sustainable development strategy of enterprises have a significant relationship and are interdependent.en_US
dc.format.extent12 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1200en_US
dc.subjectrinkodaros inovacijosen_US
dc.subjectskaitmeninės rinkodaros priemonėsen_US
dc.subjectdarni plėtraen_US
dc.subjectklasterinė analizėen_US
dc.subjectdaugiakriteris vertinimo metodas TOPSISen_US
dc.subjectmarketing innovationen_US
dc.subjectdigital marketing toolsen_US
dc.subjectsustainable developmenten_US
dc.subjectcluster analysisen_US
dc.subjectmulti-criteria evaluation method TOPSISen_US
dc.titleRinkodaros inovacijų taikymas ES šalių įmonėseen_US
dc.title.alternativeApplication of marketing innovation in EU companiesen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-06-01
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references50en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence