Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorAnikėnaitė, Akvilė
dc.contributor.authorJesevičiūtė-Ufartienė, Laima
dc.date.accessioned2025-01-17T12:53:11Z
dc.date.available2025-01-17T12:53:11Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-16
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156386
dc.description.abstractKonkurencingoje rinkoje įmonės skiria nemažą dėmesį ne tik į naujų vartotojų pritraukimą, bet ir esamų vartotojų išlaikymą. Neretai mokslinėje literatūroje jau esami vartotojai yra apibūdinami, kaip pagrindinis verslo variklis, kuris generuoją pajamas. Ir visai nesvarbu, ar verslas yra vystomas tradicinėje, ar elektroninėje erdvėje, kuriami tvirti ilgalaikiai santykiai su lojaliais vartotojais, užtikrina verslui pranašumą prieš konkurentus. Todėl yra svarbu atkreipti dėmesį į kuriamą lojalumą prekės ženklui, bei jį lemiančius veiksnius. Tyrimo tikslas yra nustatyti ir įvertinti pagrindinius e. lojalumą lemiančius veiksnius. Straipsnyje aptariama lojalumo samprata, jos reikšmingumas prekės ženklui, išskirtas vartotojų lojalumo segmentavimas, pagal jų elgseną. Analizuojami pagrindiniai veiksniai formuojantys lojalumą elektroninėje erdvėje, tokie kaip internetinis tinklapis, vartotojų aptarnavimas, e. pasitikėjimas ir saugumas, prekės ženklo kūrimas bei sukuriama vertė vartotojui. Straipsnio tyrimo dalyje atrinkti 7 kompetentingi ekspertai, kurių nuomonių suderinamumas buvo tikrinamas naudojant konkordacijos koeficientą, vertino e. lojalumo veiksnius, pagal jų reikšmingumą. Naudojantis straipsnio medžiaga, siūlomas tolesnis praktinis temos nagrinėjimas, atliekant e. lojalumo skatinimo veiksnių koreliacinę reikšmingumo analizę. Taip pat siūloma atlikti lyginamąją analizę, tarp tradicinį ir elektroninėje erdvėje esantį lojalumą, lemiančių veiksnių.en_US
dc.description.abstractIn a competitive market, companies pay considerable attention not only to attracting new consumers, but also to retaining existing consumers. Frequently in the scientific literature, existing consumers are described as the main business engine that generates income. It doesn’t matter whether the business is developed in the traditional or electronic market, creating strong long-term relationships with loyal consumers ensures the business an advantage over competitors. Therefore, it is important to pay attention to the brand loyalty being created and the factors that determine it. The purpose of the study is to identify and evaluate the main e. factors determining loyalty. The article discusses the concept of loyalty, its significance for the brand, segmentation of consumer loyalty is highlighted, according to their behavior. The main factors forming loyalty in the electronic market are analyzed, such as the website, customer service, e. trust and security, branding and customer value creation. In the research part of the article, 7 competent experts were selected, whose opinions were checked using the concordance coefficient, and evaluated e. loyalty factors, according to their significance. Using the material of the article, a further practical examination of the topic is proposed, performing e. correlational significance analysis of loyalty promotion factors. It is also suggested to carry out a comparative analysis of the determining factors between traditional and online loyalty.en_US
dc.format.extent8 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/en_US
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1205en_US
dc.subjectvartotojų lojalumasen_US
dc.subjectlojalumas prekės ženkluien_US
dc.subjecte. lojalumasen_US
dc.subjectelektroninė prekybaen_US
dc.subjectconsumer loyaltyen_US
dc.subjectbrand loyaltyen_US
dc.subjecte. loyaltyen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.titleVartotojų lojalumas elektroninėje erdvėjeen_US
dc.title.alternativeConsumer loyalty of consumer in electronic marketen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-06-01
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references27en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence