Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorLaurinavičius, Rokas
dc.contributor.authorRadzevičienė, Asta
dc.date.accessioned2025-01-17T13:03:23Z
dc.date.available2025-01-17T13:03:23Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-25
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156394
dc.description.abstractŠiuolaikiniame verslo pasaulyje startuoliai susiduria su daugybe iššūkių, kuriuos yra svarbu įveikti norint išlaikyti sėkmingą poziciją rinkoje. Kadangi, šiuolaikinis verslo pasaulis nuolat keičiasi, o konkurencija nenustoja augti, startuoliai yra priversti ieškoti inovatyvių sprendimų. Verslo modelio inovacijos yra vienas iš svarbiausių įmonės įrankių sėkmingai konkuruoti ir kurti ekonominę vertę. Vadybos teorijoje verslo modelių inovacijos yra plačiai analizuojamos, tačiau labai trūksta empirinių tyrimų, kurie leistų nustatyti, kokios verslo modelio inovacijos yra tinkamiausios startuoliui, atsižvelgiant į jo veiklą, produktą, klientus. Šiame straipsnyje yra pristatoma verslo modelio inovacijų teorinių tyrimų apžvalga, siekiant nustatyti galimo empirinio tyrimo kryptis, kurios leistų įvertinti startuolių verslo modelio inovacijų prenumeratos (angl. subscription), nemokamo (angl. freemium) ir mokėjimo už naudojimą (angl. pay per use) taikymo ypatumus.en_US
dc.description.abstractIn today’s business world, startups face many challenges that are important to overcome in order to maintain a successful position in the marketplace. Because, the modern business world is constantly changing and competition does not stop growing, startups are forced to look for innovative solutions. Business model innovation is one of the most important tools for a company to compete successfully and create economic value. In management theory, business model innovations are widely analyzed, but there is a great lack of empirical research to determine which business model innovations are most suitable for a startup, depending on its activities, product, and customers. This paper presents an overview of the theoretical research of business model innovation in order to identify the directions of possible empirical research that would allow to evaluate the peculiarities of the application of startup business model innovation subscription, freemium and pay per use.en_US
dc.format.extent9 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156277en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.source.urihttp://jmk.vvf.vgtu.lt/index.php/Verslas/2022/paper/view/1276en_US
dc.subjectverslo modelisen_US
dc.subjectinovacijosen_US
dc.subjectstartuolisen_US
dc.subjectvertės grandinėen_US
dc.subjectskaitmeninimasen_US
dc.subjectbusiness modelen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectstartupsen_US
dc.subjectvalue chainen_US
dc.subjectdigitizationen_US
dc.titleVerslo modelio inovacijų technologinėse startuolių įmonėse tyrimo kryptysen_US
dc.title.alternativeResearch directions for business model innovation in technological startupsen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijosen_US
dcterms.dateAccepted2022-06-01
dcterms.issued2022-10-13
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references31en_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 25-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: Proceedings of the 25th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763113en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence