dc.contributor.author | Paplauskas, Paulius | |
dc.contributor.author | Kleizienė, Rita | |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T14:13:14Z | |
dc.date.available | 2025-02-03T14:13:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | N/A | en_US |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156565 | |
dc.description.abstract | Eksploatuojamos kelio dangos konstrukcijos būklės kitimas arba degradacija įtakota visos eilės veiksnių ir kintamųjų: aplinkos poveikio (kritulių, temperatūros ir t. t.), apkrovų poveikio (transporto priemonių tipo, svorio, važiavimo greičio, intensyvumo ir t. t.), dangos konstrukcijos (tipo, sluoksnių storių, medžiagų charakteristikų ir pan.), įrengimo kokybės (sutankinimo, klojimo temperatūros ir pan.) ir kitų. Kiekvienas veiksnys daugiau ar mažiau sąlygoja dangos eksploatacijos trukmę bei pažaidų susidarymą ir propagavimą. Teoriniai dangos konstrukcijos būklės kitimo metodai įvertina skirtingus dangos irimo modelius, tokius kaip: provėžų, nuovargio ir temperatūrinių plyšių, dangos nelygumo. Dažniausiai dangos konstrukcijos degradacijos metodai taikomi naudos ir kaštų analizei bei planuojant kelių priežiūros lėšas. Šio tyrimo tikslas įsisavinti greitkelių plėtros ir valdymo metodiką HDM-4 (toliau HDM-4) nustatant eksploatuojamų kelių dangos konstrukcijos būklę bei numatant tolimesnius dangos degradacijos procesus. Eksploatuojamų kelių dangos degradacija įvertinta per provėžos gylio ir dangos nelygumo modelius, kurių vertės palygintos su išmatuotais duomenimis. | en_US |
dc.format.extent | 6 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | lt | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156474 | en_US |
dc.source.uri | http://jmk.transportas.old.vgtu.lt/index.php/conference/2015/paper/view/449.html | en_US |
dc.subject | degradacijos modeliai | en_US |
dc.subject | dangų valdymo sistema | en_US |
dc.subject | dangos nelygumas | en_US |
dc.subject | provėžos | en_US |
dc.subject | dangos struktūrinis skaičius | en_US |
dc.title | Dangos konstrukcijų degradacijos tyrimas taikant greitkelių plėtros ir priežiūros valdymo metodą HDM-4 | en_US |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.alternative | Engineering and mathematical modelling | en_US |
dcterms.issued | 2015-05-06 | |
dcterms.references | 10 | en_US |
dc.type.pubtype | K1a - Monografija / Monograph | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.contributor.institution | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Aplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering | en_US |
dc.contributor.department | Kelių katedra / Department of Roads | en_US |
dc.contributor.department | Kelių tyrimo institutas / Road Research Institute | en_US |
dcterms.sourcetitle | Transporto inžinerija ir vadyba: 18-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Transport Engineering and Management: Proceedings of the 18th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania" | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094578533 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | en_US |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |