Show simple item record

dc.contributor.authorRodionova, Vera
dc.contributor.authorVasilienė-Vasiliauskienė, Virgilija
dc.date.accessioned2025-02-24T12:44:07Z
dc.date.available2025-02-24T12:44:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156617
dc.description.abstractŠiuo metu transporto įmonėse vyrauja požiūris, kad pagrindinis įmonės veiklos tikslas yra įvykdyti užsakymus mažiausiomis pinigų ir laiko sąnaudomis, tokiu būdu užtikrinant efektyvią įmonės veiklą ir augančius veiklos ekonominius rezultatus. Kokybiškas klientų aptarnavimas ir teigiama klientų patirtis leidžia pasiekti tokių pačių rezultatų, užtikrinant pastovų lojalių klientų skaičių ir naujų klientų pritraukimą įmonėje. Organizuojant transporto įmonės veiklą, yra svarbu pasirinkti tinkamą įmonės valdymo strategiją, kuri orientuota į klientą, jo poreikius ir lūkesčius. Viena iš naujausių taikomų strategijų yra klientų patirčių valdymas (toliau – CEM, angl. customer experience management), kuri remiasi vartotojo potyriais, jausmais ir emocijomis visų jo kontaktų su įmone metu. Šiame straipsnyje yra pristatyta CEM koncepcija ir jo taikymo ypatumai transporto įmonėse, kurių verslo vykdymas remiasi B2B (verslas verslui) verslo modeliu. Straipsnio tikslas – išanalizuoti CEM taikymo principus palyginant juos su tradiciniais įmonės valdymo metodais ir numatyti CEM teikiamą naudą įmonių veiklos rezultatams.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156569en_US
dc.source.urihttp://jmk.transportas.vgtu.lt/index.php/tran2017/tran2017/paper/view/140en_US
dc.subjectklientų patirtisen_US
dc.subjectklientų patirčių valdymasen_US
dc.subjectB2B (verslas verslui)en_US
dc.subjectklientų aptarnavimasen_US
dc.subjectklientų aptarnavimo kokybėen_US
dc.subjectklientų lojalumasen_US
dc.subjectįmonės valdymo strategijaen_US
dc.titleKlientų patirčių valdymo taikymo ypatumai transporto įmonėse veikiančiose B2B verslo modeliuen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeResearch on logistics operations and and sustainable transporten_US
dcterms.issued2017-05-13
dcterms.references24en_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineeringen_US
dc.contributor.departmentLogistikos ir transporto vadybos katedra / Logistics and Transport Management Departmenten_US
dcterms.sourcetitleTransporto inžinerija ir vadyba: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Transport Engineering and Management: Proceedings of the 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094760297en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record