Show simple item record

dc.contributor.authorJodko, Andrej
dc.date.accessioned2025-03-05T08:23:46Z
dc.date.available2025-03-05T08:23:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn9786094575365en_US
dc.identifier.issn2029-7157en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156732
dc.description.abstractArchitektūros (A.) ir Inžinerijos (I.) sričių atsiskyrimas 19-me a. Statybos Šakoje (SŠ) įtakojo be kitų specializacijų ir Architektūros Inžinerijos (AI) atsiradimą. Darbe pateikiami AI raidos bruožai (kurios samprata ilgainiui kito), Vilniaus Gedimino Technikos Universiteto (VGTU.) AI studijų programos (SP) samprata, AI profesionalo kompetencijos modelio (P KM) kūrimo metodika ir rezultatai, kurie pasitarnavo naujo AI SP plano (SPP) rengimui. Tyrimas gali būti naudingas kompetencijų modelių kūrėjams; akademinei bendruomenei ir tyrėjams užpildant spragą tarp A. ir konstrukcijų profesijų lavinimo, ir spragą tarp rengimo ir praktinės veiklos; tiek pirmos tiek antros pakopos AI SPP parengimui. Darbo rezultatai pateikiami skyriuose, lentelėse ir išvadose.en_US
dc.description.abstractThere is a number of reasons presented in the paper for the schism in the construction industry between the fields of Architecture and Engineering in the 19th c. Among others the above mentioned resulted in the birth of Architectural Engineering (AE). The study presents the development of AE (and the constant changes in its perception), perception of VGTU AE study program developers’ and curriculum designers’ objectives, development methodology of the competence model for the AE professional, that influenced revision of the AE study program curriculum. The paper could be useful: to the developers of the competence models; to academia and researchers aiming to bridge the gap between the training of A. and structural engineering professionals, and the gap between the training and practice of the professionals; for those developing the curriculum for either undergraduate or graduate AE or any other engineering study program. The results of the study are presented in the chapters, tables and conclusions.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156609en_US
dc.source.urihttp://old.konferencijos.vgtu.lt/jmk.statyba.vgtu.lt/public_html/index.php/conference/2013/paper/view/42en_US
dc.subjectarchitektūraen_US
dc.subjectkonstrukcijosen_US
dc.subjectarchitektūros inžinerijaen_US
dc.subjectkompetencijų modelisen_US
dc.subjectstudijų programos planasen_US
dc.subjectarchitectural engineeringen_US
dc.subjectcompetence modelen_US
dc.subjectarchitectureen_US
dc.subjectstructural engineeringen_US
dc.subjectinterdisciplinary undergraduate study programen_US
dc.titleArchitektūros inžinerijos programos plano pagrindimasen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the architectural engineering curriculumen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeArchitektūros inžinerijaen_US
dcterms.issued2013-03-22
dcterms.references31en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineeringen_US
dcterms.sourcetitleStatyba: 16-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil Engineering: Proceedings of the 16th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record