dc.rights.license | Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence | en_US |
dc.contributor.author | Ždanovskis, Egidijus | |
dc.contributor.author | Šiupšinskas, Giedrius | |
dc.date.accessioned | 2025-03-19T08:38:43Z | |
dc.date.available | 2025-03-19T08:38:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 9786094760099 | en_US |
dc.identifier.issn | 2029-7157 | en_US |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156949 | |
dc.description.abstract | 21jo amžiaus visuomenė pasirinko darnaus vystymosi kelią. Daug dėmesio skiriama sveikai aplinkai kurti, palankaus gyvenimo būdui formuoti. Patalpų komfortui turi įtakos ne tik oro temperatūra, bet ir santykinė drėgmė, švie žio oro kiekis ir jo apykaita, CO2 koncentracija ir kiti parametrai. Tik atsižvelgus į juos, galima tiksliai apibūdinti patalpų mikroklimato būklę ir higienos normų atitiktį. Taigi šiam tikslui Vilniaus mieste yra pasirinktos 4 ugdymo įstaigos (vaikų darželiai), kurioms remiantis Lietuvos statybos ir higienos normose apibrėžtais reikalavimais ir pateiktomis rekomendaci jomis, yra atliekama patalpų oro kokybės analizė. Remiantis eksperimentiniais tyrimo duomenimis, siekiama nustatyti esamas ugdymo įstaigų esamas problemas, pasiūlyti technologinius sprendinius ir rekomendacijas, kaip jose pagerinti mikroklimato parametrus ir užtikrinti, kad pasirinktas sprendinys atitiktų norimus poreikius. | en_US |
dc.description.abstract | 21st century society has chosen the path of sustainable
development. Much attention is paid to creating a healthy environment,
friendly lifestyle formation. Indoor comfort affects not
only the temperature, but also the relative humidity of fresh air
and it’s circulation, CO2 concentration. Only in the light of
them, can be accurately describe the condition of indoor climate
and hygiene standards compliance. So, for this purpose in Vilnius
are selected 4 educational institutions (kindergartens),
which is performed in indoor air quality analysis, based on the
Lithuanian construction and sanitary norms defined requirements
and recommendations. Based on the experimental study,
it will be possible to establish educational institutions existing
problems, offer technological solutions, guidance as they improve
the microclimate parameters and ensure that the chosen
solution will meet the desired needs. | en_US |
dc.format.extent | 6 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | lt | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156833 | en_US |
dc.rights | Attribution 4.0 International | en_US |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | en_US |
dc.source.uri | http://jmk.pinzs.vgtu.lt/index.php/aplinka/2017/paper/view/13 | en_US |
dc.subject | CO2 koncentracija | en_US |
dc.subject | santykinė drėgmė | en_US |
dc.subject | oro temperatūra | en_US |
dc.subject | ugdymo įstaiga | en_US |
dc.subject | CO2 concentration | en_US |
dc.subject | relative humidity | en_US |
dc.subject | air temperature | en_US |
dc.subject | the educational institution | en_US |
dc.title | Ugdymo įstaigų patalpų oro kokybės analizė | en_US |
dc.title.alternative | Indoor air quality analysis of educational institutions | en_US |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.issued | 2017-04-23 | |
dcterms.license | CC BY | en_US |
dcterms.references | 16 | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.contributor.institution | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Aplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering | en_US |
dcterms.sourcetitle | Pastatų inžinerinės sistemos: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Engineering systems for building: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania" | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094760082 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | en_US |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.3846/pinzs.2017.013 | en_US |