dc.rights.license | Visos teisės saugomos / All rights reserved | en_US |
dc.contributor.author | Girdvainis, Romas | |
dc.contributor.author | Bertulienė, Lina | |
dc.contributor.author | Gintalas, Vilimas | |
dc.contributor.author | Šilingas, Audrius | |
dc.date.accessioned | 2025-03-27T08:52:58Z | |
dc.date.available | 2025-03-27T08:52:58Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157106 | |
dc.description.abstract | Spartūs automobilizacijos augimo tempai ir nuolat didėjantis eismo intensyvumas sukelia vis daugiau kliūčių norint užtikrinti saugų eismą Lietuvos keliuose. Didelis avaringumas Lietuvoje iš esmės sietinas su neatsakingu žmonių elgesiu prie vairo, netinkamu eismo organizavimu, automobilių ir kelių būkle bei kt. Siekiant pagerinti saugaus eismo sąlygas keliuose skiriamos lėšos kelių tinklo plėtrai, siūlomos inžinerinės saugaus eismo gerinimo ir eismo įvykių prevencijos priemonės, tačiau ne visos priemonės yra pakankamai efektyvios. Šiame straipsnyje nagrinėjama Europos Sąjungos (ES) šalyse taikoma projektavimo metodika, pagrįsta saugumo moduliu. Darbo tikslas – išnagrinėti eismo saugumo kriterijų ir eismo saugumo modulio metodiką ir pasiūlyti galimas alternatyvas šiai metodikai patobulinti. Atliktas eksperimentinis kelio trasos tyrimas remiantis eismo saugumo moduliu. Šio tyrimo metu pabandyta nustatyti, ar prielaida – eismo saugumo modulio tikslumas pakankamas – yra teisinga. | en_US |
dc.format.extent | 7 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | lt | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156977 | en_US |
dc.source.uri | http://jmk.msk.vgtu.lt/index.php/geodezija/2017/paper/view/180 | en_US |
dc.subject | kelio trasos vingiuotumas | en_US |
dc.subject | eismo saugumo kriterijai | en_US |
dc.subject | eismo saugumo modulis | en_US |
dc.title | Automobilių kelių eismo saugumo modulis ir jo tobulinimo galimybės | en_US |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.alternative | Keliai | en_US |
dcterms.issued | 2017-03-25 | |
dcterms.references | 9 | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.contributor.institution | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Aplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering | en_US |
dc.contributor.department | Kelių katedra / Department of Roads | en_US |
dcterms.sourcetitle | Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania" | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094760167 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | en_US |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |