dc.rights.license | Visos teisės saugomos / All rights reserved | en_US |
dc.contributor.author | Vičkačka, Tomas | |
dc.contributor.author | Grigonis, Vytautas | |
dc.date.accessioned | 2025-03-31T10:46:16Z | |
dc.date.available | 2025-03-31T10:46:16Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157143 | |
dc.description.abstract | Pagrindinis saugų eismą gerinančių priemonių įrengimo tikslas – numatyti priemones, kurios padėtų išvengti eismo įvykio, ar sumažintų skaudžias eismo įvykių pasekmes taip pat sumažintų klaidingus eismo dalyvių elgesio atvejus. Pėsčiųjų perėja yra inžinerinis statinys skirtas užtikrinti saugų pėsčiųjų eismą per kelią, ši funkciją įgyvendinama įvairiomis inžinerinėmis eismo saugumą gerinančiomis priemonėmis tokiomis kaip: horizontalus ir vertikalus ženklinimas, apšvietimas, signaliniai žibintai, iškiliosios perėjos ir kitos priemonės kurių dėka pėstieji žino kurioje vietoje yra saugu kirsti kelią, o vairuotojai kurioje vietoje yra tikėtinas susikirtimas su pėsčiaisiais, to pasekoje vairuotojas imasi atitinkamų vairavimo veiksmų, sumažiną greitį, atidžiau stebi aplinką. Nepaisant fakto jog eismo įvykių kuriuose buvo sužaloti ar žuvo pėstieji skaičius mažėja, pėstieji yra pažeidžiamiausi eismo dalyviai, tam daugiausia įtakos turi tai jog palyginus su kitais esimo dalyviais pėstysis neturi jokių fizinių apsaugos priemonių, o kelių infrastruktūra dažniausiai neužtikrina pėsčiųjų saugumo. Šio darbo tikslas išsiaškinti kokią įtaką pėsčiųjų saugumui turi tam tikrų inžinerinių saugumo priemonių įrengimas perėjose ir kaip jos įtakoja eismo dalyvių elgesį, kaip pasikeitė eismo situacija įdiegus tam tikras eismo saugumo priemones. | en_US |
dc.format.extent | 6 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | lt | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156977 | en_US |
dc.source.uri | http://jmk.msk.vgtu.lt/index.php/geodezija/2017/paper/view/185 | en_US |
dc.subject | eismo dalyviai | en_US |
dc.subject | eismo saugumo priemonės | en_US |
dc.subject | pėsčiųjų perėja | en_US |
dc.subject | pėstysis | en_US |
dc.subject | vairuotojas | en_US |
dc.subject | transporto priemonė | en_US |
dc.title | Inžinerinių eismo saugumo priemonių vertinimas pėsčiųjų perėjose eismo dalyvių aspektu | en_US |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.alternative | Keliai | en_US |
dcterms.issued | 2017-03-25 | |
dcterms.references | 10 | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.contributor.institution | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Aplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering | en_US |
dc.contributor.department | Kelių katedra / Department of Roads | en_US |
dcterms.sourcetitle | Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania" | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094760167 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | en_US |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |