dc.rights.license | Visos teisės saugomos / All rights reserved | en_US |
dc.contributor.author | Misiūnienė, Dovilė | |
dc.contributor.author | Žilionienė, Daiva | |
dc.date.accessioned | 2025-03-31T12:46:48Z | |
dc.date.available | 2025-03-31T12:46:48Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/157146 | |
dc.description.abstract | Kryptingas Lietuvos siekimas gerinti eismo saugumo lygį šalyje, atsižvelgiant ir lyginant statistinius pastarųjų kelių metų įskaitinių eismo įvykių duomenis, leidžia džiaugtis šiandieniniais rezultatais. Nors pagal avaringumo lygį Europos Sąjungos šalių kontekste vis dar nesame geroje pozicijoje, bet indėlis į mūsų šalies saugaus eismo gerinimą jau yra matomas. Gerėjanti situacija turi skatinti nesustoti ir toliau intensyviai dirbti kelių saugumo srityje. Būtent įskaitinių eismo įvykių apskaita ir jos kitimo stebėjimas yra vertinamas rezultatas, kuris leidžia suprasti ar tinkami kelių eismo saugumo gerinimo sprendimai yra parinkti. Lietuvoje eismo įvykių prognozavimo bei inžinerinių saugaus eismo priemonių efektyvumo vertinimo programa TARVA LT leidžia prognozuoti tikėtiną eismo įvykių skaičių tam tikrame kelyje ar kelio ruože bei vertinti eismo saugumą gerinančių priemonių įtaką avaringumui. Pagal apskaičiuotą kritinį avaringumo koeficientą homogeninėse kelių ruožų grupėse ir tikėtiną eismo įvykių rizikos faktorių Klaipėdos regiono keliuose išskirtos 6 sankryžos ir 8 ruožai išsamesniam analizavimui. | en_US |
dc.format.extent | 8 p. | en_US |
dc.format.medium | Tekstas / Text | en_US |
dc.language.iso | lt | en_US |
dc.relation.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/156977 | en_US |
dc.source.uri | http://jmk.msk.vgtu.lt/index.php/geodezija/2017/paper/view/188 | en_US |
dc.subject | avaringumo koeficientas (AK) | en_US |
dc.subject | eismo įvykių tankis (AT) | en_US |
dc.subject | empirinis Bajeso metodas | en_US |
dc.subject | pavojingi kelių ruožai | en_US |
dc.subject | prognozuojami eismo įvykiai | en_US |
dc.subject | Klaipėdos regiono keliai | en_US |
dc.title | Padidinto avaringumo ruožų Klaipėdos regiono keliuose analizė | en_US |
dc.type | Konferencijos publikacija / Conference paper | en_US |
dcterms.accessRights | Laisvai prieinamas / Openly available | en_US |
dcterms.accrualMethod | Rankinis pateikimas / Manual submission | en_US |
dcterms.alternative | Keliai | en_US |
dcterms.issued | 2017-03-25 | |
dcterms.references | 12 | en_US |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.contributor.institution | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.contributor.faculty | Aplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering | en_US |
dc.contributor.department | Kelių katedra / Department of Roads | en_US |
dcterms.sourcetitle | Civilinė inžinerija ir geodezija: 20-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Civil engineering and geodesy: 20th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania" | en_US |
dc.identifier.eisbn | 9786094760167 | en_US |
dc.identifier.eissn | 2029-7149 | en_US |
dc.publisher.name | Vilnius Gediminas Technical University | en_US |
dc.publisher.name | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | en_US |
dc.publisher.country | Lithuania | en_US |
dc.publisher.country | Lietuva | en_US |
dc.publisher.city | Vilnius | en_US |