Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorDonauskienė, Irma
dc.contributor.authorVorobjovas, Viktoras
dc.date.accessioned2025-09-04T08:07:13Z
dc.date.available2025-09-04T08:07:13Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-02-24
dc.identifier.issn2029-7157en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/158839
dc.description.abstractŠiame straipsnyje analizuojama kelio dangos konstrukcijos nesurištojo pagrindo sluoksnio vandens pralaidumo ir filtracijos koeficiento sąsaja. Įrengus apsauginį šalčiui atsparų sluoksnį vienas atliekamų kontrolės bandymų yra pralaidumo vandeniui koeficiento k10 nustatymas. Šiuo metu šis bandymas atliekamas laboratorijoje bandiniui paimtam objekte. Paprastai šis bandymas trunka apie 1–3 darbo dienas, priklausomai nuo duomenų apimties, reikalingos tinkamumo bandymui atlikti, kiti kontrolės bandymai trunka trumpiau. Siekiant paspartinti darbų priėmimą, sluoksnio pralaidumas vandeniui lauko sąlygomis gali būti nustatomas vertikaliuoju vamzdiniu infiltrometru. Straipsnyje nagrinėjamas kelio dangos konstrukcijos pagrindo sluoksnio pralaidumo vandeniui matavimas infiltrometru. Analizuojami sluoksnio iš nesurištojo mišinio filtracijos koeficiento ir pralaidumo vandeniui koeficiento matavimų, atliktų skirtinguose objektuose su skirtinga medžiaga, rezultatai. Įvertinta priklausomybė tarp nesurištojo mišinio filtracijos ir pralaidumo vandeniui koeficientų.en_US
dc.description.abstractThis article analyzes the relationship between the water permeability and filtration coefficient of the unbound base layer of a road pavement structure. After installing a protective frost-resistant layer, one of the control tests performed is the determination of the water permeability coefficient k10. Currently, this test is performed in the laboratory on a sampled object. Usually, this test lasts about 1–3 working days, depending on the volume of data required for the suitability test. While other control tests last shorter. In order to accelerate the acceptance of works, the water permeability of the layer under outdoor conditions can be determined using a vertical tubular infiltrometer. The article analyzes the measurement of the water permeability of the base layer of a road pavement structure using an infiltrometer. The results of measurements of the filtration coefficient and water permeability coefficient of a layer from an unbound mixture, carried out in different objects with different materials, are analyzed. The dependence between the filtration and water permeability coefficients of the unbound mixture is evaluated.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154329en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectfiltracijos koeficientasen_US
dc.subjectgranuliometrinė sudėtisen_US
dc.subjectįmirkisen_US
dc.subjectnesurištasis mišinysen_US
dc.subjectpralaidumas vandeniuien_US
dc.subjectProktoro tankisen_US
dc.subjectabsorptionen_US
dc.subjectfiltration coefficienten_US
dc.subjectgranulometric compositionen_US
dc.subjectProctor densityen_US
dc.subjectunbound mixture, and water permeabilityen_US
dc.titleKelio dangos konstrukcijos nesurištojo pagrindo sluoksnio pralaidumo vandeniui bandymų metodo analizėen_US
dc.title.alternativeResearch of the water permeability of the base layer of the road pavement structure from unbound mixture, using a vertical tubular infiltrometeren_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeKelių ir miestų inžinerija / Road and Urban Engineeringen_US
dcterms.dateAccepted2025-03-17
dcterms.issued2025-09-03
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references15en_US
dc.description.versionTaip / Yesen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineeringen_US
dc.contributor.departmentKelių katedra / Department of Roadsen_US
dcterms.sourcetitleDarni aplinka: 28-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / SustainableEnvironment: 28th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eisbn9786094763908en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.3846/da.2025.023en_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence