Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorAmbrasas, Bonifacas
dc.contributor.authorMeidutė-Kavaliauskienė, Ieva
dc.date.accessioned2025-09-15T10:56:20Z
dc.date.available2025-09-15T10:56:20Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-01-18
dc.identifier.isbn9786094763434en_US
dc.identifier.issnN/Aen_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/158912
dc.description.abstractAutomobilių sektorius yra vienas didžiausių ir taršiausių sektorių pasaulyje. Net 16,2 % šiltnamio dujų sudaro transporto sektorius. Todėl kyla poreikis sumažinti automobilių sektoriaus sukeliamą taršą. Šio straipsnio tyrimo tikslas yra susipažinus su literatūra ir tyrimais pateikti išvadas, kokie veiksniai padėtų plėtoti žaliąjį verslą elektromobilių sektoriuje. Išsiaiškinti, kokie sisteminiai, individualūs energijos naudojimo ir gavimo pokyčiai užtikrintų žalesnę sektoriaus plėtrą. Vienas tokių sprendimų yra keisti tradicinius vidaus degimo variklius į mažiau taršius, elektra varomus automobilius. Taip sumažėtų vietinė tarša, tačiau tai nepadėtų išspręsti visuotinės taršos problemos. To priežastis – baterijų gaminimo sukeliama tarša ir tai gali sumenkinti elektromobilių įvaizdį ekologijos klausimu, tačiau atsisakyti nuosavo automobilio yra sunku dėl nuolatos didėjančio miestų ploto. Ir nors elektra varomų automobilių pardavimų skaičius yra augantis, vidaus degimo variklių paklausa 2020 metais užima didžiąją dalį naujų automobilių pardavimų, tačiau ateityje elektromobilių pardavimai turėtų išaugti ir užimti didžiąją dalį rinkos. Todėl analizuojant literatūrą darbe pateiktos išvados, kokios gairės leistų užtikrinti elektromobilių infrastruktūros plėtrą.en_US
dc.description.abstractThe automotive sector is one of the largest and most polluting sectors in the world. As much as 16.2% of greenhouse gases come from the transport sector. Therefore there is a need to reduce pollution from the automotive sector. The aim of this paper is to draw conclusions from the literature and research on what factors would help the development of green business in the electric vehicle sector. To find out what systemic, individual changes in energy use and generation would ensure a greener development of the sector. One such solution is the replacement of traditional internal combustion engines with less polluting electric cars. This would reduce local pollution, but it would not solve the global pollution problem. This is due to the pollution caused by battery production, which may tarnish the environmental image of electric cars, but it is difficult to give up owning a car due to the ever-increasing size of cities. And while the number of electric car sales is on the rise, demand for internal combustion engines will account for the majority of new car sales in 2020, but in the future, electric car sales are expected to grow and take the majority of the market.en_US
dc.format.extent7 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/153448en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectautomobilių sektoriusen_US
dc.subjectelektromobiliaien_US
dc.subjectelektromobilių efektyvumasen_US
dc.subjectelektromobilių taršaen_US
dc.subjectelektromobilių infrastruktūros plėtraen_US
dc.subjectžaliasis verslasen_US
dc.subjectautomotive sectoren_US
dc.subjectelectric vehiclesen_US
dc.subjectelectric vehicle efficiencyen_US
dc.subjectelectric vehicle pollutionen_US
dc.subjectdevelopment of electric vehicle infrastructureen_US
dc.subjectgreen businessen_US
dc.titleŽaliasis verslas elektromobilių sektoriujeen_US
dc.title.alternativeGreen business in the electric car sectoren_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeŠiuolaikinio verslo aktualijos / Actualities of Modern Businessen_US
dcterms.dateAccepted2023-04-14
dcterms.issued2024-01-03
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references21en_US
dc.description.versionNe / Noen_US
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monographen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVerslo technologijų ir verslininkystės katedra / Department of Business Technologies and Entrepreneurshipen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence