Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorKnystautas, Dovydas
dc.contributor.authorTamulienė, Vilma
dc.date.accessioned2025-09-16T11:03:42Z
dc.date.available2025-09-16T11:03:42Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-01-25
dc.identifier.isbn9786094763434en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/158945
dc.description.abstractŠiandieniame verslo pasaulyje didėjant klientų lūkesčiams ir tobulėjant rinkodaros technologijoms, perė jimas prie personalizuotos rinkodaros tampa labai svarbus aspektas prekės ženklams. Mobilioji rinkodara vis sparčiau tampa svarbesnė priemonė kiekvieno prekinio ženklo žinomumo didinimui. Vis dažniau modernizuojanti mobilioji rinkodara bei itin populiarus mobiliųjų telefonų naudojimas atneša sėkmę ir naudą ne tik verslui, bet ir pačiam varto tojui. Straipsnyje išskiriamos pagrindinės mobiliosios rinkodaros priemonės, tokios kaip SMS, socialinė žiniasklaida, vietos rinkodara, rinkodara programose, vaizdo įrašai bei OR kodai. Nemažą naudą mobiliajai rinkodarai atneša ir personalizuotas turinys, kuris padeda prekės ženklams sustiprinti ryšius su klientais bei lemia aukštesnių rezultatų ga vimą. Straipsnio problema – kaip mobilioji rinkodara padeda didinti prekės ženklo žinomumą? Straipsnio tikslas – su kurti mobiliosios rinkodaros poveikio vertinimo prekės ženklo žinomumui didinti teorinį modelį. Straips nyje, remian tis moksline literatūra ir moksliniais straipsniais, analizuojama: 1) mobiliosios rinkodaros, jos priemonių ypatumai bei personalizavimo turinio reikšmė mobilioje rinkodaroje; 2) prekės ženklo žinomumo didinimo teoriniai aspektai. Straipsnyje, remiantis mokslinės literatūros analize, buvo sukurtas teorinis mobiliosios rinkodaros poveikio vertinimo modelis prekės ženklo žinomumui didinti.en_US
dc.description.abstractIn today’s business world, with increasing customer expectations and evolving marketing technologies, the shift to personalised marketing is becoming a very important aspect for brands. Mobile marketing is becoming increasingly important as a means of increasing the visibility of every brand. The ever-evolving mobile marketing and the very popular use of mobile phones bring success and benefits not only to businesses but also to the consumer himself. The article distinguishes the main mobile marketing tools such as SMS, social media, local marketing, app marketing, video and QR codes. Personalised content brings a lot of benefit to mobile marketing and helps brands strengthen their relationship with customers and results in better results. The article’s problem – how does mobile marketing help to increase brand awareness? The aim of the article is to create a theoretical model for assessing the impact of mobile marketing on increasing brand awareness. The article, based on scientific literature and scientific articles, analyzes: 1) mobile marketing, its features and the importance of personalised content in mobile marketing; 2) theoretical aspects of increasing brand awareness. Based on the analysis of scientific literature, a theoretical model for assessing the impact of mobile marketing on increasing brand awareness was created in the article.en_US
dc.format.extent12 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/153448en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectmobilioji rinkodaraen_US
dc.subjectskaitmeninė rinkodaraen_US
dc.subjectmobiliosios technologijosen_US
dc.subjectmobilieji įrenginiaien_US
dc.subjectpersonalizavimasen_US
dc.subjectpersonalizuotas turinysen_US
dc.subjectprekės ženklasen_US
dc.subjectprekės ženklo žinomumasen_US
dc.subjectprekės ženklo vertėen_US
dc.subjectmobile marketingen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectmobile technologyen_US
dc.subjectmobile devicesen_US
dc.subjectpersonalizationen_US
dc.subjectpersonalized contenten_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand awarenessen_US
dc.subjectbrand qualityen_US
dc.titleTeorinis mobiliosios rinkodaros poveikio vertinimo modelis prekės ženklo žinomumui didintien_US
dc.title.alternativeTheoretical model for assessing the impact of mobile marketing on brand awareness increaseen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijos / Actualities of Organisational Development Managementen_US
dcterms.dateAccepted2023-06-29
dcterms.issued2024-01-03
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references27en_US
dc.description.versionNe / Noen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence