Show simple item record

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorKuvykova, Kamilė
dc.contributor.authorPeleckienė, Valentina
dc.date.accessioned2025-09-16T11:04:46Z
dc.date.available2025-09-16T11:04:46Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-01-25
dc.identifier.isbn9786094763434en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/158946
dc.description.abstractAugantis žmonių, apsipirkinėjančių internetu, skaičius priverčia verslus ir įmones, siekiančius užimti kuo didesnę rinkos dalį, imtis naujų įrankių ir keisti savo įpročius. Šiais inovatyvių technologijų laikais vien tik geros idė jos sėkmingam verslui vystyti nebepakanka, tad norint pradėti sėkminga prekybą elektroninėje erdvėje, pirmiausia reikia pažinti rinką, o, siekiant pažinti rinką, reikią ją detaliai išanalizuoti. Marketingas tapo vienu iš svarbiausių vers lo elementų, o ypač jis yra svarbus verslams, vykdantiems prekybą internetu. Apibūdinant situaciją rinkoje yra ypač svarbu nustatyti ir suprasti jos būklę, išanalizuoti, kokie aplinkos veiksniai turi daugiausiai įtakos, atlikti rinkos kitimų tendencijų analizę, nustatyti ir išanalizuoti idealaus kliento portretą, sudaryti marketingo strategiją ir kainodarą pagal labiausiai tinkamą marketingo metodą. Šiame straipsnyje atliktas daugiakriterio vertinimo metodas (TOPSIS), kurį taikant nustatytos vartotojų amžiaus segmentų grupės Lietuvoje, pirkusių fizines prekes internetinėse parduotuvėse 2018–2022 m. Tyrimu buvo siekta nustatyti, kokios pagrindinės amžiaus segmentų grupės daugiausiai perka fizines prekes internetinėse parduotuvėse. Gauti atsakymai turi daug įtakos kuriant marketingo strategiją, nes žinoma, į kokias amžiaus segmentų grupes reikėtų labiausiai orientuotis. Taip pat gauti atsakymai parodė, jog vidutinis vartotojo, per kančio fizines prekes internetu, amžiaus vidurkis su metais vis labiau kyla į viršų, todėl siekiant padidinti fizinių prekių pardavimus interenetinėje erdvėje reikėtų kurti marketingo strategijas, tinkančias būtent šiai amžiaus segmentų grupei.en_US
dc.description.abstractThe growing number of people shopping online forces businesses and organizations to adopt new tools and change their habits. In these times of innovative technologies, to only have a great idea is no longer enough for a successful business, so in order to start successfully selling product on the internet market businesses must to analyze market in detail. Lately marketing has become one of the most important elements of businesses and it is especially important for businesses working in online market. When describing situation in the market it is extremely important to determine and understand its condition, to analyze which environmental factors have the most influence, to do an analysis of market trends, to determine and analyze the portrait of ideal customer, to create a marketing strategy and pricing, according to the most appropriate marketing method. In this article, a multi-criteria evaluation method (TOPSIS) was carried out, with the help of which age groups of consumers in Lithuania bought products in online stores in 2018–2022. The research aimed to determine which main age segments buy the most products in online stores. The received answers have a lot of influence on the development of marketing strategy, because it is known which age segments should be targeted the mos. Also, received results showed that the average age of the customer who buys products online has increased year by year, therefore in order to increase the sales of the products online, marketing strategies suitable for this age group has to be developed.en_US
dc.format.extent6 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/153448en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectmarketingasen_US
dc.subjectrinkaen_US
dc.subjectpardavimaien_US
dc.subjectamžiaus segmentaien_US
dc.subjectinternetinė prekybaen_US
dc.subjectstrategijaen_US
dc.subjectvartotojasen_US
dc.subjecte. parduotuvėen_US
dc.titleMarketingas ir elektroninė prekyba Lietuvojeen_US
dc.title.alternativeThe benefits of the marketing tools in order to increase product sales in online stores in Lithuaniaen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeOrganizacijų plėtros valdymo aktualijos / Actualities of Organisational Development Managementen_US
dcterms.dateAccepted2023-06-29
dcterms.issued2024-01-03
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references18en_US
dc.description.versionNe / Noen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentVadybos katedra / Department of Managementen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Except where otherwise noted, this item's license is described as Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence