Rodyti trumpą aprašą

dc.rights.licenseKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licenceen_US
dc.contributor.authorMamedova, Karina
dc.contributor.authorLapinskaitė, Indrė
dc.date.accessioned2025-09-16T11:06:31Z
dc.date.available2025-09-16T11:06:31Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-02-20
dc.identifier.isbn9786094763434en_US
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/158948
dc.description.abstractŠiuolaikinėmis rinkos sąlygomis yra daugelis sprendimų pritraukti klientus, tačiau inovacijos yra svarbus konkurencinis veiksnys bankų sektoriuje. Finansų įstaigos sprendžia sudėtingus, daugialypius uždavinius naudodamos naujausių technologijų pagrindu sukurtą informacinę sistemą. Šiandien bankų sektoriuje vyrauja tendencijos tobulinti siūlomus produktus ir paslaugas, didinti jų patikimumą ir kokybę, organizuoti elektroninę prieigą prie banko produktų, optimizuoti atsiskaitymų greitį. Didelė konkurencija bankų sektoriuje ir poreikis didinti veiklos efektyvumą verčia bankus nuolat tiekti rinkai naujus produktus ir plėsti paslaugų teikimo būdus, gerinti jų kokybę. Būtina sėkmingos bankų plėtros sąlyga yra inovatyvių bankinių produktų diegimas, keičiant jų skatinimo vartotojui koncepciją. Tyrimo tikslas – išnagrinėti „Fintech“ priemonių įtaką klientų pritraukimui komerciniuose bankuose. Pasirinktu COPRAS metodu pagrindiniai Lietuvoje veikiantys bankai buvo reitinguojami pagal jų veikloje taikomas „Fintech“ priemones. Išanalizavus mokslinę literatūrą, buvo nustatyti „Fintech“ įrankiai, taikomi komercinės bankininkystės srityje. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad 2020 m. buvo ypač palankūs bankams, kurie savo veikloje pritaikė novatoriškas technologijas. Nepaisant nežymaus aktyvių klientų skaičiaus sumažėjimo visuose bankuose per COVID-19 pandemiją, finansų įstaigos buvo priverstos prisitaikyti prie kintančių klientų poreikių ir optimizuoti savo paslaugas integruodamos „Fintech“ priemones. Šis strateginis pritaikymas leido jiems efektyviai susidoroti su sudėtingomis aplinkybėmis ir pasinaudoti galimybėmis, kurias suteikia pažangiausių finansinių technologijų integracija.en_US
dc.description.abstractIn today’s market conditions, there are many solutions to attract customers, but innovation is an important competitive factor in the banking sector. The credit institution solves complex multifaceted tasks using an information system based on the latest technologies. Today, the trends in the banking sector are to improve the offered products and services, increase their reliability and quality, organize electronic access to bank products, and optimize the speed of payments. High competition in the banking sector and the need to increase operational efficiency force banks to constantly supply the market with new products and expand the methods of service provision, improving their quality. A necessary condition for the successful development of banks is the introduction of innovative banking products, changing the concept of their promotion to the consumer. The purpose of the research is to examine the impact of Fintech tools on customer attraction in commercial banks. Using the COPRAS method, the main banks operating in Lithuania were ranked according to the Fintech solutions applied in their activities. After analyzing the scientific literature, Fintech tools applied in the field of commercial banking were identified. The research result revealed that in 2020 were particularly favorable to banks that applied innovative technologies in their activities. Despite a slight decrease in the number of active customers in all banks during the COVID-19 pandemic, financial institutions have been forced to adapt to the changing needs of customers and optimize their services by integrating Fintech tools. This strategic adaptation has enabled them to effectively deal with challenging circumstances and take advantage of the opportunities offered by the integration of cutting-edge financial technologies.en_US
dc.format.extent10 p.en_US
dc.format.mediumTekstas / Texten_US
dc.language.isolten_US
dc.relation.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/153448en_US
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject„Fintech“en_US
dc.subjectkomerciniai bankaien_US
dc.subjectklientų pritraukimasen_US
dc.subjectFintechen_US
dc.subjectcommercial banksen_US
dc.subjectattracting customersen_US
dc.titleKlientų pritraukimas integruojant „Fintech“ priemones komerciniuose bankuoseen_US
dc.title.alternativeAttraction of customers by integration of Fintech tools in commercial banksen_US
dc.typeKonferencijos publikacija / Conference paperen_US
dcterms.accessRightsLaisvai prieinamas / Openly availableen_US
dcterms.accrualMethodRankinis pateikimas / Manual submissionen_US
dcterms.alternativeFinansų valdymas / Financial Managementen_US
dcterms.dateAccepted2023-06-15
dcterms.issued2024-01-03
dcterms.licenseCC BYen_US
dcterms.references26en_US
dc.description.versionNe / Noen_US
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.contributor.institutionVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Managementen_US
dc.contributor.departmentFinansų inžinerijos katedra / Department of Financial Engineeringen_US
dcterms.sourcetitleEkonomika ir vadyba: 26-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija / Economics and Management: 26th Conference for Junior Researchers "Science - Future of Lithuania"en_US
dc.identifier.eissn2029-7149en_US
dc.publisher.nameVilnius Gediminas Technical Universityen_US
dc.publisher.nameVilniaus Gedimino technikos universitetasen_US
dc.publisher.countryLithuaniaen_US
dc.publisher.countryLietuvaen_US
dc.publisher.cityVilniusen_US


Šio įrašo failai

Thumbnail
Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą

Kūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence
Išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip, šio įrašo licencija apibrėžiama taipKūrybinių bendrijų licencija / Creative Commons licence