Konferencijų medžiaga / Conference Materials: Recent submissions
Dabar rodomi įrašai 281-300 iš 3622
-
Virusinė rinkodara
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra analizuojami virusinės rinkodaros diegimo elementai. Nagrinėjamos pagrindinės virusinės rinkodaros koncepcijos, ką reikia įvertinti, išanalizuoti, norint įdiegti tokią strategiją ir kaip ją naudoti efektyviai. ... -
Elektroninis marketingas ir reklama internete
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra analizuojama tradicinio ir elektroninio marketingo teorija, pateikiami pagrindiniai skirtumai, kurie egzistuoja tarp tradicinio ir elektroninio marketingo. Straipsnyje yra nagrinėjami tradicinio marketingo ... -
Rinkodara socialiniuose tinklapiuose
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje analizuojamos WEB 2.0 (dar kitaip vadinamo „antrosios kartos internetu“) pagrindinės charakteristikos, jo įtaka tradiciniam komunikacijos modeliui bei rinkodarai. Remiantis kelių autorių nuomonėmis bei ... -
Inovacijos ir verslas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje yra analizuojama inovacijų reikšmė bei įtaka šiuolaikiniam verslui, pateikti įvairūs inovacijų, inovacinės veiklos bei inovacijos proceso apibrėžimai, grindžiami skirtingų autorių nuomonėmis, pateikti pasiūlymai, ... -
Nekilnojamojo turto agento profesinės rizikos vertinimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Sparčiai didėjant informacijos srautams, auga darbo intensyvumas. Per vieną darbo valandą nekilnojamojo turto agentui reikia atlikti daug daugiau operacijų nei bet kada anksčiau. Tai didina nekilnojamojo turto agento ... -
Darnaus vystymo(si) esmėvoka
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Diskusijos apie žmonių tarpusavio santykius ir santykius su aplinka gana sudėtingos, daugialypės, tarpdisciplininės bei sunkiai sprendžiamos. Remiantis kibernetikos mokslo atrastu, egzistencinę gyvybės esmę sudarančiu ... -
Ilgalaikių bedarbių karjeros projektavimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Ilgalaikiai bedarbiai – tai pakankamai didelė ir viena iš labiausiai pažeidžiamų gyventojų grupių, kuri ne visada objektyviai suvokia savo padėtį darbo rinkoje. Dažniausiai žemas ilgalaikių bedarbių išsilavinimo lygis, ... -
Kompetencijos vaidmuo priimant inovatyvius sprendimus tarptautinėse organizacijose
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Analizuojamos teorijos ir sąvokos, apibrėžiančios kompetencijos vaidmenį organizacijose. Nagrinėjama problematika – vadovo kompetencijos svarba ir įtaka priimant inovatyvius sprendimus. Palyginamos mokslinių straipsnių tyrimų ... -
The significance of marketing for logistics internationalization strategies’
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)The article presents the view of logistics internationalization under the basis of marketing influence. Transport is a connecting–link between manufacturer and customer. And marketing is one of the aspects that affect ... -
Tarptautinio socialiai atsakingo verslo plėtra
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Bendroji įmonių socialinė atsakomybė – savanoriškos komercinių įmonių pastangos įtraukti socialines ir aplinkos problemas į jų bendras veiklas ir ryšius su suinteresuotomis šalimis. Straipsnyje pateikiama socialiai atsakingo ... -
Prekės ženklo įtaka organizacijos pelningumui
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Prekių ženklas padeda identifikuoti prekės kokybę, prestižą. Vartotojai jaučiasi užtikrinti, nes mažiau rizikuoja įsigydami prekę, kurios ženklą gerai pažįsta. Straipsnyje nagrinėjama prekės ženklo įtaka įmonės pelningumui ... -
Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarptautinės plėtros problemos
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje nagrinėjama problematika yra susijusi su Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo tarptautinės plėtros kliūtimis, kur aptariami smulkaus ir vidutinio verslo nustatymo kriterijai bei reikšmė šalies ekonomikos ... -
Macroeconomic variables and its causality between stock market prices during worldwide financial crisis: Lithuanian case
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)It is often claimed that stock prices are determined on the basis of some key macroeconomic indicators. That means that macro-economic factors may influence investors' decisions to invest and motivates many researchers ... -
Aplinkosaugos vadybos sistemų – EMAS ir ISO 14001 standarto analizė
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje analizuojama aplinkos apsaugos vadybos sistemos poreikis organizacijose, kokie šiandieninės visuomenės iššūkiai skatina diegti naujas technologijas, tausoti turimus gamtos išteklius, gerinti organizacijos ... -
Migracijos proceso veiksnių tyrimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje aptariamos pagrindinės darbo jėgos migracijos teorijos, pagal kurias yra nustatomi ir analizuojami pagrindiniai veiksniai, kurie daro poveikį migracijos procesams (mikroekonominiai, makroekonominiai ir ... -
Aspects of liquidity risk management: case of Lithuanian commercial banks
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Since commercial banks mostly operate with borrowed financial resources and financial crisis turmoil had a major influence on banking sector, precise understanding and management of the liquidity risk is obligatory for ... -
Įmonės rodiklių pritaikomumas nustatant investicinį patrauklumą: teorinis aspektas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Nagrinėjama įmonės veiklos vertinimo problema potencialaus investuotojo požiūriu: kaip nepasimesti pateikiamų veiklos vertinimo rodiklių aibėje, kaip suprasti jų reikšmę iš investicinio patrauklumo pozicijų. Trumpai išdėstyti ... -
Smulkaus verslo aplinkos sisteminis interpretavimas
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Straipsnyje atskleidžiamos teisinės prielaidos vykdyti savarankišką ekonominę veiklą per civilines, organizacines ir mokestines normas. Pateikiami įvairių galiojančių teisinių normų apibrėžimai, papildantys, kitaip traktuojantys ... -
Smulkių įmonių investicijų, skirtų konkurencingumui stiprinti galimybes
(Verslas XXI amžiuje: 14-osios jaunųjų mokslininkų konferencijos „Mokslas – Lietuvos ateitis“ teminė konferencija, 2011)Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonės nulemia šalies ekonomikos augimą ir teikia bendrą naudą kuriant naujas darbo vietas ir sprendžiant nedarbo klausimus. Smulkaus ir vidutinio verslo efektyvumas ir sėkmingas darbas ... -
Earthing effective length for low and high amplitudes of lightning impulse currents
(22nd International Conference “Electromagnetic Disturbances EMD’2012”, 2012)Earthings of the electrical power systems can achieve wide sizes. Due to equipotential bondings and a presence of main equipotential bar the earthing system can be connected even to a power transformer neutral point. ...