Now showing items 21-30 of 30

    • Profesinių mokyklų mokinių pasirinkimo ir galimybių tęsti studijas technologinėje kryptyje vertinimas 

      Pruskus, Valdas (Santalka. Filologija. Edukologija, 2010)
      Straipsnyje, remiantis atlikto tyrimo duomenimis, analizuojama profesinių mokyklų mokinių požiūris į galimybes išlaikyti egzaminus ir tęsti studijas aukštojoje mokykloje, renkantis technologinę kryptį. Taip pat aiškinamasi, ...
    • “Read-to-Write-Tasks” in English for specific purposes classes 

      Kavaliauskienė, Galina; Suchanova, Jelena (Santalka. Filologija. Edukologija, 2010)
      At university level students face demanding tasks of reading an enormous amount of professional materials in English. Writing various assignments is another challenging part of higher education. Online activities are the ...
    • Teorinis ir eksperimentinis kalbinės veiklos rūšių tarpusavio integracijos tyrimas 

      Velička, Aleksandras (Santalka. Filologija. Edukologija, 2007)
      Pagrindinis užsienio kalbos mokymo reikalavimas nekalbinėje aukštojoje mokykloje yra gebėjimų ugdymas skaityti, suprasti originaliąją specialybės literatūrą ir reikšti savo mintis specialybės bei buitinėmis temomis. Mokymo ...
    • Teorinis mokomosios kontrolės pagrindimas 

      Sklizmantaitė, Rasa; Velička, Aleksandras (Santalka. Filologija. Edukologija, 2007)
      Ši problema nėra nauja metodikos moksliniame tiriamajame darbe, tačiau į daugelį klausimų nėra atsakyta. Iki šiol nėra nustatyta mokymo kontrolės esmė, kontrolės rūšys, priemonės ir būdai, naudojami konkrečiame kalbinės ...
    • The communicative competence of the language teacher? 

      Petkutė-Budrė, Rūta (Santalka. Filologija. Edukologija, 2010)
      The communicative approach to language teaching reflects social tendencies of the period. The open and liberal ideas of the 20th and 21st century have challenged standard models of language teaching and changed the ...
    • The process of adaptation to social change as a factor stimulating the development of youth 

      Dziubacka, Krystyna; Grincevičienė, Vilija (Santalka. Filologija. Edukologija, 2010)
      The article attempts to present – on the basis of relevant literature – the explicit strategies of adaptation to social change, on the example of the Polish society/nation. The hereby reflections are of theoretical character. ...
    • Vadovėlis – integruotoji mokomojo komplekso dalis 

      Žegūnienė, Nijolė Ona (Santalka. Filologija. Edukologija, 2007)
      Esamų mokomųjų užsienio kalbos dėstymo priemonių analizė, tarp jų – ir vadovėlių, parodė, kad tiek Lietuvoje, tiek užsienyje nėra tinkamo metodiškai pagrįsto mokomojo komplekso, kurio pamatas turėtų būti kompleksiškas ...
    • Verslo, ekonomikos ir transporto svetimosios leksikos vertinimo laipsniai 

      Petrėtienė, Angelika; Masiulionis, Jonas (Santalka. Filologija. Edukologija, 2007)
      2005 m. buvo išleisti „Kalbos patarimai“ (4), kuriuose pateiktas Valstybinės lietuvių kalbos komisijos apsvarstytas įvairių sričių skolinių sąrašas. Jame greta kiekvieno skolinio nurodytas vertinimo laipsnis. Straipsnyje ...
    • Vilniaus Gedimino technikos universiteto bakalauro studijų kokybės tyrimas (2009 m.) 

      Levickaitė, Rasa (Santalka. Filologija. Edukologija, 2010)
      2008 metais Vilniaus Gedimino technikos universitetas inicijavo bakalauro studijų kokybės vertinimo tyrimą. Jo tikslas – apklausti bakalauro laipsnį įgijusius VGTU absolventus ir sistemingai išsiaiškinti problemines studijų ...
    • Vyresniųjų klasių moksleivių lyčių požiūrio skirtumai planuojant studijas 

      Domeikytė-Rušinskienė, Dovilė (Santalka. Filologija. Edukologija, 2010)
      Studijų pasirinkimas – vienas rimčiausių žmogaus gyvenimo sprendimų, turinčių įtakos tolimesnio gyvenimo kokybei. Šis sprendimas turi būti pagrįstas ir pamatuotas. Tačiau profesijos pasirinkimui įtaką daro ir lytis. Visuomenė ...