Browsing Magistrų darbai / Master theses by Research field "S 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information"
Now showing items 21-40 of 52
-
Klasikinės muzikos koncertus organizuojančios įstaigos komunikacija jaunimui kaip tikslinei auditorijai: VšĮ „Muzikinė erdvė“ atvejis
Baigiamajame magistro darbe analizuojama klasikinės muzikos koncertų komunikacijos ypatybės, auditorijos pokyčiai ir išorinės komunikacijos priemonės jaunimui kaip tikslinei auditorijai. Darbe pristatomas teorinis klasikinės ... -
Kosmetikos įmonių komunikacija su vartotoju: technologijų inovacijos komunikacijos ypatumai
Šiuolaikiniame sparčiai besivystančiame pasaulyje naujos technologijos, procesai ir produktai yra ypač svarbūs ekonominiam išgyvenimui. Konkurencijos sustiprėjimas pasauliniu mastu paskatino kosmetikos įmones ieškoti naujų ... -
Krypties ženklodaros komunikacija: Lietuvos turizmo prekės ženklas
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama valstybės įvaizdžio komunikacija tarptautiniame diskurse, valstybės prekės ženklo svarba komunikacijai. Darbe pristatoma gana nauja komunikacijos mokslų srities tema – šalies krypties ... -
Kultūrinio paveldo komunikacija stiprinant Trakų miesto įvaizdį
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama kultūrinio paveldo komunikacijos svarba, stiprinant miesto įvaizdį. Analizuojamos miesto įvaizdžio komunikacijos, pasitelkiant kultūrinį paveldą, miesto gyventojų ir miesto svečių ... -
Kūrybinė raiška audiovizualiniuose reklaminiuose klipuose: „John Lewis & Partners“ įmonės atvejis
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamos kūrybiškos audiovizualinės reklamos raiškos priemonės. Išnagrinėti šiuolaikinės audiovizualinės reklamos turinio ir formos veiksniai, jų tarpusavio sąsajos, siekiant apibrėžti ir ... -
Kūrybinio ir socialinio kapitalo sąlyčiai: Panevėžio ir Šiaulių miestų lyginamoji analizė
(2023)Magistro darbe nagrinėjamas socialinis ir kūrybinis kapitalas: samprata, pagrindiniai teigiami ir neigiami bruožai, matavimo metodai, lyginimo problematika, vieta komunikacijos lauke. Socialinio ir kūrybinio kapitalo ... -
Kūrybinio verslo inkubavimas: komunikacijos tobulinimas
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama komunikacija kūrybinio verslo inkubavimo procesuose. Nuosekliai analizuojamos darbo objektą apibrėžiančios koncepcijos – kūrybinis verslas, komunikacija ir inkubavimas – bei jų ... -
Kūrybiškumas kaip sėkmingos reklamos komunikacijos dalis
(2013)Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama kūrybiškumo ir reklamos sektoriaus vieta kūrybinėse industrijose; siekiama išaiškinti kūrybiškumo ir jo charakteristikų svarbą reklamos komunikacijoje. Darbe nustatomi ir išskiriami ... -
Lietuvos popmuzikos industrija: komunikacija pasaulinėje muzikos rinkoje.
Baigiamajame magistro darbe analizuojama pasaulinė populiariosios muzikos industrijos struktūra, muzikos verslo modelio ir muzikos įrašų tiekimo grandinės pokyčiai. Pagrindinių muzikos rinkos dalyvių veiklos ypatumai ... -
Lietuvos universitetų matomumas viešojoje erdvėje ir mokinių pasirinkimo motyvai
Lietuvoje kasmet sudaromi aukštųjų mokyklų reitingai, viešojoje erdvėje analizuojami universitetų studijų programų privalumai ir trūkumai. O universitetai konkuruoja dėl būsimų studentų, kurių skaičius lemia ir valstybės ... -
Lokalių verslų kūrybinė komunikacija kuriant rajono įvaizdį: Vilniaus miesto Stoties rajono analizė
(2022)Siekiant išanalizuoti lokalių verslų kūrybinę komunikaciją formuojant rajono įvaizdį, šiame darbe visų pirma nagrinėjama vietos įvaizdžio samprata ir kūrybinės komunikacijos principai. Analizuojama teorinė prieiga vertinant ... -
Melagingų naujienų plitimas socialiniuose tinkluose
(2022)Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama melagingų naujienų teorinė sąvoka, plitimo aspektai, išskiriami tipai bei identifikavimo būdai. Taip pat nagrinėjama botų samprata, jų veikimo principai, kategorijos, funkcijos ir ... -
Muzikos atlikėjo komunikacija: Vido Bareikio ir Jain atvejų lyginamoji analizė
(2022)Baigiamajame magistro darbe analizuojama išorinė komunikacija ir įvaizdžio kūrimas, jų samprata, modeliai ir rūšys. Mokslinės literatūros pagalba aiškinamasi muzikos atlikėjų kaip prekinių ženklų samprata. Gilinamasi į ... -
Naratyvo konstravimas Amerikos kino industrijos filmuose
Baigiamajame magistro darbe nagrinėjamas Amerikos kino filmų industrijos naratyvų pokytis. Išnagrinėti pagrindiniai tiesioginiai ir netiesioginiai veiksniai, darantys įtaka kino filmų naratyvams. Apsibrėžti spėjami įtakos ... -
Neatlygintinos kraujo donorystės skatinimas taikant komunikacijos priemones
(2022)Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama komunikacijos svarba neatlygintinos kraujo donorystės skatinimo kontekste. Darbe neatlygintina kraujo donorystė nagrinėjama kaip savanoriškos veiklos dalis, kaip komunikacijos objektas, ... -
Nuomonės lyderių socialiniuose tinkluose pasirinkimo kriterijai
(2022)Baigiamajame magistro darbe nagrinėjama nuomonės lyderio teorinė sąvoka; nuomonės lyderių asmeninės savybės, jų tipai; nuomonės lyderių pasirinkimo kriterijai verslas verslui segmente ir verslas vartotojui segmente. Taip ... -
Organizacijų vadovų komunikacija su darbuotojais nuotolinio darbo sąlygomis
(2023)Baigiamajame magistro darbe analizuojama vadovų komunikacija su darbuotojais nuotolinio darbo sąlygomis. Pirmajame darbo skyriuje analizuojami teoriniai darbo aspektai. Analitinėje darbo dalyje pateikiami atlikto tyrimo, ... -
Prekės ženklo kūrimas bitininkystėje
(2014)Baigiamasis magistro darbas pristato prekės ženklo kūrimo bitininkystėje procesą, prekės ženklą sudarančius elementus ir jų tarpusavio ryšius, santykius su vartotoju. Darbe išanalizuoti pagrindiniai principai, kuriais ... -
Psichikos sutrikimų turinčių asmenų komunikacijos poslinkiai veikiant meno terapijai
Baigiamajame magistro darbe analizuojama komunikacijos samprata komunikacijos moksluose. Nagrinėjama depresija sergančių ir nerimo sutrikimų turinčių asmenų komunikacinės elgsenos kaita, susijusi su meno terapijos poveikiu. ... -
Saugomų teritorijų apsaugos priemonių Lietuvoje ir užsienio šalyse lyginamoji analizė (skaitmenizavimo priemonių plėtra)
(2021)Žemė – pagrindinis Lietuvos Respublikos nekilnojamasis turtas. Kiekviena tauta, valstybė siekia išsaugoti savo identitetą atspindinčias vertybes: gamtos paveldą, unikalią augmeniją, gyvūniją. Gamta bei supanti aplinka ...