Evaluation of customer relationship system efficiency
Santrauka
Dissertation analyses the problem of evaluating CRS efficiency. The research aim is to identify the quantitative and qualitative factors (groups of factors) that have an impact on the efficiency of a CRS and create a model that will allow the company planning to acquire/develop or using a CRS to evaluate the efficiency of the CRS from the company’s perspective. In work are solved few main tasks: after a critical analysis of theoretical methods of efficiency evaluation and possibilities for their application in developing, using, and expanding a CRS, are identified rational factors that have an impact on CRS efficiency, and made a model for complex CRS efficiency evaluation. Disertacijoje nagrinėjama ryšių su klientais sistemų (RKS) efektyvumo vertinimo problema. Pagrindinis disertacijos tikslas yra identifikavus kiekybinius ir kokybinius veiksnius, turinčius įtakos RKS efektyvumui, sudaryti modelį, įgalinantį iš įmonės, planuojančios kurti arba naudojančios RKS, pozicijos įvertinti RKS efektyvumą. Darbe sprendžiami keli pagrindiniai uždaviniai: atliekama kritinė efektyvumo vertinimo metodų ir jų taikymo galimybių kuriant, naudojant bei plėtojant RKS analizė, identifikuojami veiksniai, turintys įtakos RKS efektyvumui, bei sudaromas RKS efektyvumo vertinimo modelis.