• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Baigiamieji darbai (ETD) / Graduation works (ETD)
  • Magistrų darbai / Master theses
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mechaninės valdymo jėgų kompensavimo sistemos taikymo sklandytuvuose tyrimas

Peržiūrėti/Atidaryti
Mickute_OPa-06.pdf (1.496Mb)
Data
2011
Autorius
Mickutė, Živilė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
Šio baigiamojo darbo tikslas – išnagrinėti eksperimentinės mechaninės kompensavimo sistemos veikimą, apskaičiuoti vairalazdės kompensacijos jėgos dydį nuo konstrukcijos modelio parametrų, ištirti pritaikymo galimybes sklandytuvuose. Pilotai kartais susiduria su didelia vairalazdės apkrova. Nagrinėjamas eksperimentinis modelis, kuris sumažintų vairalazdės jėgos apkrovą mechaniniu būdu, t.y. konstrukcijoje panaudotos spyruoklės, iki šiol vairalazdės jėgos apkrovą konstruktoriai šalindavo diegdami aerodinaminę kompensacinę sistemą. Šiame darbe atlikti skaičiavimai, pateikti grafikai, kaip kinta vairalazdės kompensacijos jėga nuo konstrukcijos modelio parametrų. Eksperimentinis modelis suprojektuotas AutoCAD programa. Darbą sudaro 4 dalys: literatūros analizė, metodologinė dalis, eksperimentinė (tiriamoji) dalis, rezultatų analizė. Darbo apimtis – 61 p. teksto be priedų, 45 iliustr., 9 lent., 17 bibliografinių šaltinių. Atskirai pridedami darbo priedai.
 
The object of this thesis is to analyze an experimental mechanical power compensation system, evaluate the dependency of given conceptual model parameters to it's generated force and explore possibilities to apply this system in gliders. Pilots sometimes encounter higher than usual control stick load. In examined model necessary reducing stick force is achieved mechanicaly using springs rather than more common aerodynamic compensation. Calculations supplied shows possible control stick load reduction achieved by additional springs and optimum parameters to achieve the greatest load reducing force. Experimental system model was created using AutoCAD. Structure: introduction, analysis of literature, methodological section, research, result analysis, conclusions, references. Thesis consists of 61 p. without appendixes, 45 figures, 9 tables, 17 bibliographical references
 
Paskelbimo data (metai)
2011
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/109145
Kolekcijos
  • Magistrų darbai / Master theses [2734]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis