• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Conceptualization of the effectiveness of marketing tools

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
ine_Vol5_No2_200-211_Daukseviciute.pdf (764.2Kb)
Data
2011
Autorius
Daukševičiūtė, Irena
Valainis, Aivaras
Vilkaitė-Vaitonė, Neringa
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
The measurement of the eff ectiveness of marketing tools is the utmost gap in surveys of mosaic of marketing eff ectiveness. Research in this fi eld proposes a wide range of possibilities to measure the eff ectiveness of marketing tools, nevertheless, measurement of its elements (return and cost of marketing) remains an unexplored fi eld in scientific literature. Hence the authors of this research elaborate on the conceptual essence of marketing tools effectiveness and measurement of its elements. Firstly, diff erent approaches to marketing eff ectiveness are reviewed. Readers are also introduced to dimensions, components, as well as with a chain of causes and outcomes of marketing eff ectiveness. Th erefore, we attempt a critical evaluation of measurement of marketing tools eff ectiveness. Finally, estimation of core problems of measurement of return on marketing and marketing cost are generalized.
 
Marketingo efektyvumo (angl. eff ectiveness) tyrimų mozaikoje didžiausia spraga – marketingo efektyvumo nustatymas. Tyrimai šioje srityje pateikia platų marketingo efektyvumo nustatymo metodikų spektrą, tačiau atskirų marketingo priemonių efektyvumo elementų (marketingo grąžos ir marketingo sąnaudų) nustatymas mokslinės literatūros plotmėje lieka neatskleistas. Šio straipsnio autoriai konceptualizuoja marketingo efektyvumą ir marketingo efektyvumo elementų nustatymą. Pirmiausia straipsnyje nagrinėjami skirtingi autorių požiūriai į marketingo efektyvumo koncepciją. Autoriai taip pat pateikia marketingo efektyvumo dimensijas, dedamąsias bei marketingo efektyvumo priežasčių-pasekmių grandinę. Straipsnio pabaigoje išskiriamos kertinės marketingo grąžos ir marketingo sąnaudų nustatymo problemos.
 
Paskelbimo data (metai)
2011
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/131097
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis