Įvaizdžio formavimas naudojant virtualų asmenį
Abstract
Šiame straipsnyje analizuojama virtualaus informacinio objekto, suvokiamo kaip virtualų asmenį, įvaizdžio formavimo tikslingumas, galimybės ir panauda. Asmenims, bendraujant vis dažniau naudojamas nuotolinio ryšio priemonės, kurios gali būti ne konkrečioje fizinėje vietoje, o bet kurioje kitoje. Sprendžiant konkrečią virtualaus asmens ir įvaizdžio kūrimo užduotį galima išlanksto nustatyti ir atsižvelgti į pagrindinius visuomenės narių stereotipus, būtinas poveikio ir išraiškos priemones jų numatytam suvokimui paveikti, įtvirtinti, priderinti ar net pakeisti. Virtualus asmuo gali būti lankstesnis. geriau prisitaikytas prie naujų išorinių sąlygų, orientuotas į naujas galimybes ir galintis geriau išvengti atsirandančių grėsmių. Pagrindinis strateginis privalumas - greičiau reaguojama viso veiklos ciklo mastu. This paper intend to image formation for virtual personage. Personage constant social actually information (its reviews and generalizations) is so easy consu information source, which is implemented to virtual personage. Physical or juridical communicating in virtual area yet is conceivable as virtual personage. The virtual personage can be more flexible, well adapted to new external circumst oriented to new facilities and better avoid menaces. The main advantage - he can faster to strategy important events at the all cycle of activity. The aim of this investigation is to study specific and establish rank of virtual persor attributes to his image formation. Concluding this investigation we can state that properly applying audio, video and otiw electronic tools at the open information systems we can influent act to the image formation tf virtual personage as so virtual personage can transform hers image if they systematically generates information and decelerates of theirs potentialities, pursuance and benefit to thcr clients. The knowledge of imperatives of virtual personage lets him avoid raff mistakes in hers virtual image formation.