• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Mokslinės publikacijos (PDB) / Scientific publications (PDB)
  • Moksliniai ir apžvalginiai straipsniai / Research and Review Articles
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Creativity enhancement in Lithuanian furniture manufacturing business according to international business development

Thumbnail
Data
2014
Autorius
Zybartaitė, Rita
Dzemyda, Ignas
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
This article analyzes Lithuanian furniture manufacturing business perceptions towards creativity, and creativityenhancement behavior according to its international development. Firstly article focuses on international business development,substantiate need of creativity for international business development, outline creativity influencing factors which operateat individual, team and organizational levels and recommendations how to enhance creativity in methodical way. Secondly,article describes a problem of empirical research, methodology of used methods and instruments, and presents results of surveyresearch.
 
Analizuojama, kaip Lietuvos baldų gamybos įmonių tarptautinio verslo plėtotė lemia suvokimą apie specialistų kūrybiškumo skatinimo poreikį ir šio pobūdžio veiklą organizacijoje. Analizuojama tarptautinio verslo vystymasis, pagrindžiamas kūrybiškumo būtinumas tarptautiniam verslui plėtoti. Apibendrinami kūrybiškumą lemiantys veiksniai, veikiantys individualiu, komandiniu ir organizaciniu lygiu, pateikiama rekomendacijų, kaip metodologiškai skatinti kūrybiškumą. Be to, darbe aprašoma empirinio tyrimo problema, pasirinkto empirinio tyrimo metodologija, rezultatai, jais remiantis nustatyta vyraujanti pažiūra į specialistų kūrybiškumo skatinimo poreikį ir veiklą Lietuvos baldų gamybos įmonėse, atsižvelgiant į jų tarptautinę verslo plėtrą.
 
Paskelbimo data (metai)
2014
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/146572
Kolekcijos
  • Straipsniai kituose recenzuojamuose leidiniuose / Articles in other peer-reviewed sources [8559]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis