• Lietuvių
    • English
  • Lietuvių 
    • Lietuvių
    • English
  • Prisijungti
Peržiūrėti įrašą 
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
  •   DSpace pagrindinis
  • Universiteto produkcija / University's production
  • Universiteto leidyba / University's Publishing
  • Konferencijų medžiaga / Conference Materials
  • Tarptautinės konferencijos / International Conferences
  • International Scientific Conference “Business and Management"
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012”
  • Peržiūrėti įrašą
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketing as core instrument to implement sustainability strategy for a business world. The case of fast moving consumer goods

Thumbnail
Peržiūrėti/Atidaryti
055_7th_BM_2012-023.pdf (429.2Kb)
Data
2012
Autorius
Rutkauskas, Aleksandras Vytautas
Lapinskaitė, Indrė
Metaduomenys
Rodyti detalų aprašą
Santrauka
This paper analyses sustainability through the context of business. There are many different approaches to marketing and sustainability correlation; in this paper some different aproaches are presented. Nowadays rising the question how to be sustainable and still profitable the paper explains suggesting making marketing mix strategy more sustainable. The aim of this paper to find the optimal distribution of marketing investment (committed to sustainability) among the marketing mix elements, through the example of fast moving consumer goods (FMCG), with the aim to implement the concept of sustainability in a company, invoking the idea of rational allocation of resources and mathematical method of investment portfolio.
Paskelbimo data (metai)
2012
Autorius
Rutkauskas, Aleksandras Vytautas
URI
https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/154323
Kolekcijos
  • 7th International Scientific Conference “Business and Management 2012” [163]

 

 

Naršyti

Visame DSpaceRinkiniai ir kolekcijosPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijosŠi kolekcijaPagal išleidimo datąAutoriaiAntraštėsTemos / Reikšminiai žodžiai InstitucijaFakultetasKatedra / institutasTipasŠaltinisLeidėjasTipas (PDB/ETD)Mokslo sritisStudijų kryptisVILNIUS TECH mokslinių tyrimų prioritetinės kryptys ir tematikosLietuvos sumanios specializacijos

Asmeninė paskyra

PrisijungtiRegistruotis